DESIGN THINKING novo izdanje DESIGN THINKING novo izdanje
FINESA

DESIGN THINKING novo izdanje

Šifra artikla: 359204
Isbn: 9788663030688
Izdavač : FINESA
Pitate se šta je to što startapi širom sveta, ali i giganti poput Google koriste u svakodnevnom poslovanju? Design thinking je jedan od njih! Kroz ovu ideologiju i proces vodi nas fantastičan autorski dvojac – Milovan Dekić i Marko Jevtić, iz domaće kompanije Nordeus.

Kompanije koje koriste design thinking metodologiju opisuju je kao ključ uspeha ne samo procesu inoviranja već u i unapređenju postojećih kompanija i ideja. Primenljiv je jednako dobro i u velikim kompanijama kao što su Google, Apple i Airbnb, ali i u malim timovima i industrijama svih vrsta.

Design thinking nas navodi da bolje razumemo korisnike našeg proizvoda, jasno odredimo šta im zaista treba i kako naš proizvod rešava njihove problem, jednostavno kako da stvaramo proizvode koje ljudi žele. Uči nas kako da testiramo prototipe i pronalazimo inovativna rešenja i prilagođavamo im lako se u svakoj fazi.



Design thinking ima 5 faza: empatiju, definisanje problema, ideacija, prototip i testiranje. Ova knjiga nas uvodi u svaku fazu i uz primere kako domaćih tako i svetskih firmi dokazuje koliko je fleksibilnost i nelinearni proces donošenja brzih odluka važan za razvoj biznisa.



Dizajn nije ono kako nešto izgleda, već kako radi!
0,00 RSD
1.650,00 RSD
Cena na sajtu: 1.485,00 RSD
Ušteda: 165,00 RSD
Obavesti me o sniženju
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

 

  • NSZ
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Pitate se šta je to što startapi širom sveta, ali i giganti poput Google koriste u svakodnevnom poslovanju? Design thinking je jedan od njih! Kroz ovu ideologiju i proces vodi nas fantastičan autorski dvojac – Milovan Dekić i Marko Jevtić, iz domaće kompanije Nordeus.

Kompanije koje koriste design thinking metodologiju opisuju je kao ključ uspeha ne samo procesu inoviranja već u i unapređenju postojećih kompanija i ideja. Primenljiv je jednako dobro i u velikim kompanijama kao što su Google, Apple i Airbnb, ali i u malim timovima i industrijama svih vrsta.

Design thinking nas navodi da bolje razumemo korisnike našeg proizvoda, jasno odredimo šta im zaista treba i kako naš proizvod rešava njihove problem, jednostavno kako da stvaramo proizvode koje ljudi žele. Uči nas kako da testiramo prototipe i pronalazimo inovativna rešenja i prilagođavamo im lako se u svakoj fazi.



Design thinking ima 5 faza: empatiju, definisanje problema, ideacija, prototip i testiranje. Ova knjiga nas uvodi u svaku fazu i uz primere kako domaćih tako i svetskih firmi dokazuje koliko je fleksibilnost i nelinearni proces donošenja brzih odluka važan za razvoj biznisa.



Dizajn nije ono kako nešto izgleda, već kako radi!
Karakteristika Vrednost
Kategorija BIZNIS
Autor Milovan Dekić i Marko Jevtić
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač FINESA
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2021
Format17,6x25
Strana274

Slični proizvodi

Taici Ono zapoceo je razvoj Toyota Production System-a (TPS) tokom 1940-ih godina u Toj...
2.900,00 RSD
Mnogi ljudi i dalje veruju da se na reči „ne znam” gleda kao na slabost. Lider sa izuz...
855,00 RSD
950,00 RSD
BIZNIS 396853
Autor : Toni Fadel
Svako zaslužuje mentora. Za svaku kriznu situaciju u karijeri, za svaku raskrsnicu na p...
1.485,00 RSD
1.650,00 RSD
Kao pravi biznismen, Barnum je napisao knjigu koja se brzo čita i nudi obilje korisnih ...
449,09 RSD
499,00 RSD
U knjigu Digitalna prizma uvrštena su dvadeset dva rada eminentnih stručnjaka. Njihov z...
2.116,50 RSD
2.490,00 RSD
Jedan od najbogatijih ljudi svih vremena deli svoju poslovnu mudrost u esejima sabranim...
899,10 RSD
999,00 RSD
Vodič za uspeh u muzičkom biznisu na alternativan način
1.287,00 RSD
1.430,00 RSD
Stremite ka tome da budete vođa i utičete na druge. Problem je što ste previše zauzeti ...
1.710,00 RSD
1.900,00 RSD
Od autora bestselera Medvedi na putu. Pratio me je i dalje onaj potmuli osećaj koji mi...
1.529,10 RSD
1.699,01 RSD
Životna priča Saše Popovića, osnivača kompanije VEGA IT. Podizanje kompanije, razvoj bi...
1.999,00 RSD
Ova brižljivo pripremljena i dobro napisana knjiga osporava većinu trenutnog oduševljen...
981,00 RSD
1.090,00 RSD
„Za uspešno investiranje tokom čitavog života nisu potrebni stratosferski kvocijent int...
1.791,00 RSD
1.990,00 RSD