INOVIRAJTE ILI IZUMRITE INOVIRAJTE ILI IZUMRITE
HARMONIJA KNJIGE

INOVIRAJTE ILI IZUMRITE

Šifra artikla: 386571
Isbn: 9788661521508
Izdavač : HARMONIJA KNJIGE
Kako da steknete prednost u digitalnoj eri?

Stari način stvaranja kompetitivne prednosti u biznisu – kao što je kopanje rovova kako biste se odbranili od konkurencije – postao je opasan. Divovi poput Amazona i Alibabe kreiraju ogromna nova tržišta vešto kombinujući alate, poput mašinskog učenja i oštroumnog vođenja biznisa, što donosi nova iskustva korisnika, a ujedno i kolosalne zarade deoničarima.

Šačica tradicionalnih kompanija, uključujući i Fidelity Investments, Walmart i B2W, prihvatila je novi pristup osnaženju poslovanja. Većina drugih se, međutim, zaglavila – a vreme ističe.

Ram Čaran – autor bestselera i savetnik nekih od vrhunskih direktora i upravnih odbora – u ovom divnom, pristupačnom vodiču redefiniše kompetitivnu prednost za doba u kome je digitalno na prvom mestu, nudeći set novih pravila radi:

• stvaranja ekosistema s partnerima kao trećom stranom kako bi se načinio preokret u iskustvu korisnika i kako bi se ono personalizovalo;

• osposobljavanja timova fokusiranih na jedan zadatak, čime se gradi „društveni motor” koji pokreće konstantne inovacije, brzo izvršenje i zadovoljstvo korisnika;

• privlačenja sponzora koji shvataju da će se plaćanje unapred pretvoriti u mašinu za pravljenje novca.

S mnoštvom priča koje zaviruju iza zavese digitalnih džinova, kao i tradicionalnih kompanija koje su transformisale vlastitu organizaciju, ova knjiga nudi konkretne savete i metode kako bi vam pomogla da pokrenete nova tržišta i modele zarade.

Takmičenje sa digitalnim gigantima može izgledati obeshrabrujuće, ako ne i nemoguće. Svaka kompanija u stanju je da obezbedi snažne kompjuterske procesore. Tradicionalne kompanije, ali i početnici, mogu steći veliku kontrolu ukoliko od ovih digitalnih pobednika pozajme strategije. Bilo da sedite u direktorskoj kancelariji, bilo da mozgate o sledećoj novoj ideji u svojoj garaži, ova knjiga biće vam izvanredan vodič za stvaranje kompetitivne prednosti u današnje digitalno doba.
0,00 RSD
880,00 RSD
Cena na sajtu: 792,00 RSD
Ušteda: 88,00 RSD
Obavesti me o sniženju
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

 

  • NSZ
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Kako da steknete prednost u digitalnoj eri?

Stari način stvaranja kompetitivne prednosti u biznisu – kao što je kopanje rovova kako biste se odbranili od konkurencije – postao je opasan. Divovi poput Amazona i Alibabe kreiraju ogromna nova tržišta vešto kombinujući alate, poput mašinskog učenja i oštroumnog vođenja biznisa, što donosi nova iskustva korisnika, a ujedno i kolosalne zarade deoničarima.

Šačica tradicionalnih kompanija, uključujući i Fidelity Investments, Walmart i B2W, prihvatila je novi pristup osnaženju poslovanja. Većina drugih se, međutim, zaglavila – a vreme ističe.

Ram Čaran – autor bestselera i savetnik nekih od vrhunskih direktora i upravnih odbora – u ovom divnom, pristupačnom vodiču redefiniše kompetitivnu prednost za doba u kome je digitalno na prvom mestu, nudeći set novih pravila radi:

• stvaranja ekosistema s partnerima kao trećom stranom kako bi se načinio preokret u iskustvu korisnika i kako bi se ono personalizovalo;

• osposobljavanja timova fokusiranih na jedan zadatak, čime se gradi „društveni motor” koji pokreće konstantne inovacije, brzo izvršenje i zadovoljstvo korisnika;

• privlačenja sponzora koji shvataju da će se plaćanje unapred pretvoriti u mašinu za pravljenje novca.

S mnoštvom priča koje zaviruju iza zavese digitalnih džinova, kao i tradicionalnih kompanija koje su transformisale vlastitu organizaciju, ova knjiga nudi konkretne savete i metode kako bi vam pomogla da pokrenete nova tržišta i modele zarade.

Takmičenje sa digitalnim gigantima može izgledati obeshrabrujuće, ako ne i nemoguće. Svaka kompanija u stanju je da obezbedi snažne kompjuterske procesore. Tradicionalne kompanije, ali i početnici, mogu steći veliku kontrolu ukoliko od ovih digitalnih pobednika pozajme strategije. Bilo da sedite u direktorskoj kancelariji, bilo da mozgate o sledećoj novoj ideji u svojoj garaži, ova knjiga biće vam izvanredan vodič za stvaranje kompetitivne prednosti u današnje digitalno doba.
Karakteristika Vrednost
Kategorija BIZNIS
Autor Ram Čaran, Geri Viligam
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač HARMONIJA KNJIGE
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2023
Format15x23
Strana155

Slični proizvodi

Taici Ono zapoceo je razvoj Toyota Production System-a (TPS) tokom 1940-ih godina u Toj...
2.900,00 RSD
Mnogi ljudi i dalje veruju da se na reči „ne znam” gleda kao na slabost. Lider sa izuz...
855,00 RSD
950,00 RSD
BIZNIS 396853
Autor : Toni Fadel
Svako zaslužuje mentora. Za svaku kriznu situaciju u karijeri, za svaku raskrsnicu na p...
1.485,00 RSD
1.650,00 RSD
Kao pravi biznismen, Barnum je napisao knjigu koja se brzo čita i nudi obilje korisnih ...
449,09 RSD
499,00 RSD
U knjigu Digitalna prizma uvrštena su dvadeset dva rada eminentnih stručnjaka. Njihov z...
2.116,50 RSD
2.490,00 RSD
Jedan od najbogatijih ljudi svih vremena deli svoju poslovnu mudrost u esejima sabranim...
899,10 RSD
999,00 RSD
Vodič za uspeh u muzičkom biznisu na alternativan način
1.287,00 RSD
1.430,00 RSD
Stremite ka tome da budete vođa i utičete na druge. Problem je što ste previše zauzeti ...
1.710,00 RSD
1.900,00 RSD
Od autora bestselera Medvedi na putu. Pratio me je i dalje onaj potmuli osećaj koji mi...
1.529,10 RSD
1.699,01 RSD
Životna priča Saše Popovića, osnivača kompanije VEGA IT. Podizanje kompanije, razvoj bi...
1.999,00 RSD
Ova brižljivo pripremljena i dobro napisana knjiga osporava većinu trenutnog oduševljen...
981,00 RSD
1.090,00 RSD
„Za uspešno investiranje tokom čitavog života nisu potrebni stratosferski kvocijent int...
1.791,00 RSD
1.990,00 RSD