FINESA

DESIGN THINKING

Šifra artikla: 345308
Isbn: 9788663030534
Izdavač : FINESA
Pitate se šta je to što startapi širom sveta, ali i giganti poput Google koriste u svakodnevnom poslovanju? Design thinking je jedan od njih! Kroz ovu ideologiju i proces vodi nas fantastičan autorski dvojac – Milovan Dekić i Marko Jevtić, iz domaće kompanije Nordeus. Kompanije koje koriste ...  Pitate se šta je to što startapi širom sveta, ali i giganti poput Google koriste u svakodnevnom poslovanju? Design thinking je jedan od njih! Kroz ovu ideologiju i proces vodi nas fantastičan autorski dvojac – Milovan Dekić i Marko Jevtić, iz domaće kompanije Nordeus.



Kompanije koje koriste design thinking metodologiju opisuju je kao ključ uspeha ne samo procesu inoviranja već u i unapređenju postojećih kompanija i ideja. Primenljiv je jednako dobro i u velikim kompanijama kao što su Google, Apple i Airbnb, ali i u malim timovima i industrijama svih vrsta.



Design thinking nas navodi da bolje razumemo korisnike našeg proizvoda, jasno odredimo šta im zaista treba i kako naš proizvod rešava njihove problem, jednostavno kako da stvaramo proizvode koje ljudi žele. Uči nas kako da testiramo prototipe i pronalazimo inovativna rešenja i prilagođavamo im lako se u svakoj fazi.



Design thinking ima 5 faza: empatiju, definisanje problema, ideacija, prototip i testiranje. Ova knjiga nas uvodi u svaku fazu i uz primere kako domaćih tako i svetskih firmi dokazuje koliko je fleksibilnost i nelinearni proces donošenja brzih odluka važan za razvoj biznisa.



Dizajn nije ono kako nešto izgleda, već kako radi!
Detaljnije
Uputstvo za korišćenje
Zaviri u knjigu
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

 

  • NSZ
Obavesti me kada proizvod bude dostupan
Morate biti verifikovani korisnik kako bi ste videli cenu proizvoda
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Pitate se šta je to što startapi širom sveta, ali i giganti poput Google koriste u svakodnevnom poslovanju? Design thinking je jedan od njih! Kroz ovu ideologiju i proces vodi nas fantastičan autorski dvojac – Milovan Dekić i Marko Jevtić, iz domaće kompanije Nordeus.



Kompanije koje koriste design thinking metodologiju opisuju je kao ključ uspeha ne samo procesu inoviranja već u i unapređenju postojećih kompanija i ideja. Primenljiv je jednako dobro i u velikim kompanijama kao što su Google, Apple i Airbnb, ali i u malim timovima i industrijama svih vrsta.



Design thinking nas navodi da bolje razumemo korisnike našeg proizvoda, jasno odredimo šta im zaista treba i kako naš proizvod rešava njihove problem, jednostavno kako da stvaramo proizvode koje ljudi žele. Uči nas kako da testiramo prototipe i pronalazimo inovativna rešenja i prilagođavamo im lako se u svakoj fazi.



Design thinking ima 5 faza: empatiju, definisanje problema, ideacija, prototip i testiranje. Ova knjiga nas uvodi u svaku fazu i uz primere kako domaćih tako i svetskih firmi dokazuje koliko je fleksibilnost i nelinearni proces donošenja brzih odluka važan za razvoj biznisa.



Dizajn nije ono kako nešto izgleda, već kako radi!
        Trenutno nema komentara
        Karakteristika Vrednost
        Kategorija BIZNIS
        Autor Milovan Dekić, Marko Jevtić
        Težina specifikacija 0.5 kg
        Izdavač FINESA
        Pismo Latinica
        Povez Broš
        Godina2020
        Format14,5x20,5
        Strana340

        Slični proizvodi

        Oni koji su vam najbliži određuju nivo vašeg uspeha. Otkrijte principe koji menjaju živ...
        Cena 990,00 RSD
        Ušteda 10%
        1.100,00 RSD
        Istorija korporacije nas podseća na jednostavnu istinu. Čovečanstvo najbolje funkcioniš...
        Cena 990,00 RSD
        Ušteda 10%
        1.100,00 RSD
        Everything I Have Learned About Business The Hard Way Following the success of his bes...
        Cena 899,10 RSD
        Ušteda 10%
        999,00 RSD

        Poslednje ste pogledali

        Sačuvano u omiljne
        HOROR 394278
        Autor : Elajza Parsons
        Mlada Matilda, bežeći od mračne porodične tajne, sklonište pronalazi u ukletom zamku Vu...
        Motivišuće
        Kreativno
        Prilagođeno uzrastu
        Cena 1.287,00 RSD
        Ušteda 10%
        1.430,00 RSD
        Sačuvano u omiljne
        Autor : Filip K. Dik
        Još jednom, Filip K. Dik donosi vizionarske ideje o svetu ka kojem čovečanstvo hrli, re...
        Motivišuće
        Kreativno
        Prilagođeno uzrastu
        Cena 899,10 RSD
        Ušteda 10%
        999,00 RSD
        Sačuvano u omiljne
        DOMAĆI ROMAN 398658
        Autor : Namik Kabil
        Amarcord. Teško je zamisliti roman kojem bi pristajalo da ponese veliki Fellinijev nasl...
        Motivišuće
        Kreativno
        Prilagođeno uzrastu
        Cena 1.320,00 RSD
        Sačuvano u omiljne
        KLASICI 298185
        Prevelika ljubav da ne bi bila tragična. Jedna od najprevođenijih i najizvođenijih dram...
        Motivišuće
        Kreativno
        Prilagođeno uzrastu
        Cena 346,50 RSD
        Ušteda 10%
        385,00 RSD
        Sačuvano u omiljne
        ISTORIJA 281533
        Prva antologija ubijanja Srba u BiH 1992-1995. Prva hronika stradanja Srba u BiH od 19...
        Motivišuće
        Kreativno
        Prilagođeno uzrastu
        Cena 540,00 RSD
        Ušteda 10%
        600,00 RSD
        Sačuvano u omiljne
        SOCIOLOGIJA 349945
        Autor : Dan Podjed
        Antropolog Dan Podjed je istraživač u Institutu za slovenačku etnologiju Naučnoistraživ...
        Motivišuće
        Kreativno
        Prilagođeno uzrastu
        Cena 275,00 RSD