DESIGN THINKING DESIGN THINKING
FINESA

DESIGN THINKING

Šifra artikla: 345308
Isbn: 9788663030534
Izdavač : FINESA
Pitate se šta je to što startapi širom sveta, ali i giganti poput Google koriste u svakodnevnom poslovanju? Design thinking je jedan od njih! Kroz ovu ideologiju i proces vodi nas fantastičan autorski dvojac – Milovan Dekić i Marko Jevtić, iz domaće kompanije Nordeus.



Kompanije koje koriste design thinking metodologiju opisuju je kao ključ uspeha ne samo procesu inoviranja već u i unapređenju postojećih kompanija i ideja. Primenljiv je jednako dobro i u velikim kompanijama kao što su Google, Apple i Airbnb, ali i u malim timovima i industrijama svih vrsta.



Design thinking nas navodi da bolje razumemo korisnike našeg proizvoda, jasno odredimo šta im zaista treba i kako naš proizvod rešava njihove problem, jednostavno kako da stvaramo proizvode koje ljudi žele. Uči nas kako da testiramo prototipe i pronalazimo inovativna rešenja i prilagođavamo im lako se u svakoj fazi.



Design thinking ima 5 faza: empatiju, definisanje problema, ideacija, prototip i testiranje. Ova knjiga nas uvodi u svaku fazu i uz primere kako domaćih tako i svetskih firmi dokazuje koliko je fleksibilnost i nelinearni proces donošenja brzih odluka važan za razvoj biznisa.



Dizajn nije ono kako nešto izgleda, već kako radi!
Uputstvo za korišćenje
Zaviri u knjigu
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

 

  • NSZ
Morate biti verifikovani korisnik kako bi ste videli cenu proizvoda
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Pitate se šta je to što startapi širom sveta, ali i giganti poput Google koriste u svakodnevnom poslovanju? Design thinking je jedan od njih! Kroz ovu ideologiju i proces vodi nas fantastičan autorski dvojac – Milovan Dekić i Marko Jevtić, iz domaće kompanije Nordeus.



Kompanije koje koriste design thinking metodologiju opisuju je kao ključ uspeha ne samo procesu inoviranja već u i unapređenju postojećih kompanija i ideja. Primenljiv je jednako dobro i u velikim kompanijama kao što su Google, Apple i Airbnb, ali i u malim timovima i industrijama svih vrsta.



Design thinking nas navodi da bolje razumemo korisnike našeg proizvoda, jasno odredimo šta im zaista treba i kako naš proizvod rešava njihove problem, jednostavno kako da stvaramo proizvode koje ljudi žele. Uči nas kako da testiramo prototipe i pronalazimo inovativna rešenja i prilagođavamo im lako se u svakoj fazi.



Design thinking ima 5 faza: empatiju, definisanje problema, ideacija, prototip i testiranje. Ova knjiga nas uvodi u svaku fazu i uz primere kako domaćih tako i svetskih firmi dokazuje koliko je fleksibilnost i nelinearni proces donošenja brzih odluka važan za razvoj biznisa.



Dizajn nije ono kako nešto izgleda, već kako radi!
Karakteristika Vrednost
Kategorija BIZNIS
Autor Milovan Dekić, Marko Jevtić
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač FINESA
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2020
Format14,5x20,5
Strana340

Slični proizvodi

U knjigu Digitalna prizma uvrštena su dvadeset dva rada eminentnih stručnjaka. Njihov z...
2.116,00 RSD
2.490,00 RSD
Sve što sam na teži način naučio o biznisu Nakon bestselera Ja, tajkun, Miroslav Miško...
899,00 RSD
999,00 RSD
Vodič za uspeh u muzičkom biznisu na alternativan način
1.287,00 RSD
1.430,00 RSD
Stremite ka tome da budete vođa i utičete na druge. Problem je što ste previše zauzeti ...
1.710,00 RSD
1.900,00 RSD
Od autora bestselera Medvedi na putu. Pratio me je i dalje onaj potmuli osećaj koji mi...
1.529,00 RSD
1.699,01 RSD
Životna priča Saše Popovića, osnivača kompanije VEGA IT. Podizanje kompanije, razvoj bi...
1.999,00 RSD
Ova brižljivo pripremljena i dobro napisana knjiga osporava većinu trenutnog oduševljen...
981,00 RSD
1.090,00 RSD
„Za uspešno investiranje tokom čitavog života nisu potrebni stratosferski kvocijent int...
1.791,00 RSD
1.990,00 RSD
Od najuticajnije svetske konsultantske firme za menadžment, McKinsey & Company, otkriva...
1.485,00 RSD
1.650,00 RSD
Knjiga sadrži kratke i korisne savete iz oblasti liderstva, prodajnih veštine, efektivn...
1.782,00 RSD
1.980,00 RSD
Kako da steknete prednost u digitalnoj eri? Stari način stvaranja kompetitivne prednos...
792,00 RSD
880,00 RSD
U “Neobuzdanom Amazonu”, višestruko priznati autor, Bred Stoun, vodi vas na putovanje b...
1.485,00 RSD
1.650,00 RSD