DIGITALNA FOTOGRAFIJA Najbolje iz edicije DIGITALNA FOTOGRAFIJA Najbolje iz edicije
DIGITALNA FOTOGRAFIJA Najbolje iz edicije DIGITALNA FOTOGRAFIJA Najbolje iz edicije
MIKRO KNJIGA

DIGITALNA FOTOGRAFIJA Najbolje iz edicije

Šifra artikla: 331850
Isbn: 9788675554165
Autor: Scott Kelby
Izdavač : MIKRO KNJIGA
"Skot Kelbi, autor najprodavanijih knjiga o fotografskim tehnikama u poslednjih pet godina, pažljivo je izabrao najbolje, najkorisnije I najpraktičnije tehnike iz svoje inovativne edicije Digitalna fotografija I objedinio ih u ovu „kolekciju najvećih hitova“.

Knjige iz ove edicije najprodavanije su knjige svih vremena o digitalnoj fotografiji zato što Skot ima dar da teške stvari pojednostavi, da vam potpuno približi tehnike za koje ste mislili da ih ne možete savladati I da vam kaže – baš kao što bi rekao svom prijatelju – koje tačno dugme da pritisnete, koje parametre da koristite I šta da radite kako biste počeli da pravite fotografije o kakvim ste uvek maštali ali niste znali kako da dođete do njih (upravo takve tajne profesionalnih fotografa saznaćete iz ove knjige).

Knjige iz edicije Digitalna fotografija oberučke su prihvatili fotografi širom sveta (prevedene su na gotovo svaki jezik koji vam padne na pamet), zato što u njima nema teorije pune zbunjujućih termina I detaljnih objašnjenja principa foto- grafskih tehnika. One vam govore samo ono što treba da znate I tipa su „pokaži mi kako to da uradim“ a ne „reci mi nešto o tome“. U rukama trenutno držite autorov lični izbor „najboljeg od najboljeg“ (kolekciju tekstova iz svih pet knjiga iz ove edicije), ažuriran dodavanjem najnovijih informacija, I sa samo jednom idejom, samo jednom tehnikom I samo jednim praktičnim savetom na svakoj stranici.

Sadržaj

Poglavlje 1: Profesionalna upotreba blica
Sedam stvari koje biste voleli da ste znali…
…pre čitanja ove knjige!
Još dve takve stvari
I, poslednja stvar
Ugrađeni blic: koristite ga kao oružje
Prednosti namenskog blica
Profesionalan izgled fotografije: skinite blic sa aparata I umekšajte mu svetlost
Korišćenje ugrađenog blica kao okidača
Korišćenje bežičnog okidačkog sistema
Usporite zatvarač blende da biste videli više pozadine
Umekšavanje svetla blica
Umekšavanje svetla odbijanjem
Kako sa blicem postići kvalitet osvetljenja kao sa softboksom
Rear Sync je zakon (I zašto treba da ga koristite)
Četvrta tajna za dobijanje profesionalnih rezultata u radu s blicem
Korišćenje gel-filtara (I zašto vam oni trebaju)
Korišćenje drugog blica
Upotreba blica za snimanje portreta pri zalasku sunca
Snimanje pomoću blica u ručnom režimu
Prednost upotrebe blica na dnevnom svetlu
Dodatna kontrola pomoću prenosnog softboksa
Uobičajeno podešavanje snage blica
Dobijanje još mekšeg svetla
Instant crna pozadina

Poglavlje 2: Istina o objektivima
Kada koristiti širokougaoni objektiv
Kada koristiti objektiv riblje oko
Kada koristiti superbrze objektive
Kada koristiti „univerzalni“ objektiv
S telekonvertorom priđite još bliže sceni
VR ili IS objektivi
Upotreba senila za objektiv
Zašto neki objektivi imaju dva f-broja (npr. f/3.5-5.6)
Šta treba da znate o kompresiji objektiva
Izaberite otvor blende zbog kojeg ste kupili dati objektiv
Kako da podesite fokus objektiva na beskonačno
Kada koristiti makroobjektiv
Koji je otvor blende (f-broj) najbolji
Zašto treba da isključite autofokus

Poglavlje 3: Profesionalni saveti za dobijanje oštrih fotografija
„Oštro ko žilet“ počinje sa stativom
Ne pritiskajte okidač na aparatu (koristite daljinski okidač)
Ne povećavajte ISO osetljivost kada je aparat na stativu
Prislonite laktove uz telo
Isključite funkciju VR (odnosno IS)
Zumirajte da biste proverili oštrinu
Naknadno izoštravanje u Photoshopu
Izoštravanje slika za štampu

Poglavlje 4: Profesionalno korišćenje studija
Korišćenje studijskog blica
Šta raditi kada ne možete dodatno smanjiti snagu blica
Bežično aktiviranje studijskog blica
Umekšavanje oštrog svetla studijskih bliceva
Gde postaviti glavno svetlo
Dodavanje svetla za kosu
Dobijanje drugačijeg izgleda bez pomeranja svetala
Želite mekše, ravnomernije svetlo? Primenite tehniku umekšavanja ivica
Studijske pozadine
Upotreba sklopive pozadine
Jedna pozadina, tri različita izgleda
Dobijanje bogate boje pozadine
Zilberice: kada koristiti srebrnu ili belu I gde ih postaviti
Korišćenje rešetke za blic
Kako se koristi svetlomer
U kom režimu da snimam?
Kako podesiti određeni balans belog na foto-aparatu
Lako dobijanje silueta profila sa osvetljenom konturom
Upotreba ventilatora za dobijanje efekta vetra
Prednosti korišćenja računara na foto-sesijama
Upotreba sive ton-karte
Nemojte ravnomerno osvetliti celu osobu koju snimate
Kako osvetliti par ili malu grupu
Veliko, lepo, obavijajuće svetlo
Konturno osvetljavanje sportista
Osvetljavanje za postizanje izgleda koji imaju portreti fotografa Pitera Harlija

Poglavlje 5: Profesionalno snimanje portreta
Šta ne treba da snimate pomoću objektiva žižne daljine 50 mm
Koji otvor blende koristiti
Dobijanje male dubinske oštrine pomoću studijskih bliceva
Na koju visinu postaviti aparat I osobu koju fotografišete
Bolji način za pozicioniranje osobe koju slikate
Izbegavajte da se vidi prevelik deo beonjača
Izoštrite jedno oko osobe, pa promenite kompoziciju
Ne snimajte decu iz stojećeg položaja
Pravljenje lepih fotografija beba
Da biste dobili bolje svetlo napolju, snimajte u hladu
Raspršivanje svetla na većoj površini
Snimanje na direktnoj sunčevoj svetlosti
Divni snimci osvetljeni otpozadi
Snimanje boljih portreta na prirodnom svetlu pomoću zilberice
Direktno, kontrastno prozorsko svetlo
Umekšavanje svetla koje dolazi kroz prozor

Poglavlje 6: Profesionalno snimanje venčanja
Sastavite spisak
Trikovi za slikanje u slabo osvetljenoj crkvi, prvi deo
Trikovi za slikanje u slabo osvetljenoj crkvi, drugi deo
Da li vam zaista treba objektiv f/1.4?
Svetlo iza mlade
Pronalaženje savršenog svetla za slikanje mlade
Protokolarni grupni portreti: šta je u fokusu
Protokolarni snimci: ne odsecajte zglobove
Protokolarni snimci: na koju visinu postaviti aparat
Promenite visinu s koje snimate da biste dobili zanimljiviju scenu
Snimanje detalja (I koje detalje snimiti)
Snimci detalja izbliza
Fotografije iz sale: naterajte ih da igraju
Blic u svečanoj Sali
Snimanje epske scene pomoću superširokougaonog objektiva
Odblesak objektiva

Poglavlje 7: Snimanje sportskih fotografija
Koje objektive koristiti
Dodavanje telekonvertora radi dobijanja krupnog plana
Kako profesionalni sportski fotografi izoštravaju slike
Snimanje široko otvorenom blendom uz velike brzine zatvarača
Automatska kontrola ISO osetljivosti uvek zamrzava pokrete
Snimate noću ili u zatvorenom prostoru? Povećajte vrednost ISO!
Slikanje u rafalnom režimu
Korišćenje udaljenog aparata
Dve najpopularnije sportske fotografije
Profesionalci poznaju dati sport I snimaju detalje
Prikazivanje objekta u pokretu
Ne plašite se opsecanja fotografija

Poglavlje 8: Profesionalno snimanje pejzaža
Zlatno pravilo fotografisanja pejzaža
Komponovanje lepih pejzaža
Gde smestiti liniju horizonta
Uključite „migavce“ da biste zadržali više detalja
Tajna snimanja zalazaka sunca
Snimak pejzaža mora imati jasan objekat
Trik za uštedu vremena pri snimanju panorama
Gde postaviti fokus na fotografijama pejzaža
Sedam smrtnih grehova pejzažne fotografije
Postizanje efekta zvezdastog svetla
Snimajte oblake da biste bolje dočarali boje
Upotreba neutralnog gradacionog filtra
Kako da vam napolju oprema ostane suva
Instant duotonovi za slike pejzaža
Snimanje vodopada
Fotografisanje životinja
Fotografije iz zoološkog vrta
Snimanje panorama gradova u sumrak

Poglavlje 9: Saveti za snimanje fotografija s putovanja
U ovom slučaju, što manje opreme to bolje
Moji omiljeni objektivi za putovanja
Kako snimiti nešto što je slikano zilion puta
Umesto celine, snimajte detalje
Sakrivanje turista, automobila, autobusa itd.
Još jedan trik za sakrivanje turista
Sakrivanje ometajućih elemenata zumiranjem
Tamo negde postoji dobra slika
Ljudi na fotografijama s putovanja – posebno deca I stari
Zamolite ljude da vam poziraju
Angažujte model (nije tako skupo kao što mislite)
Tražite napadne, žive boje
Jednostavnost ostavlja najjači utisak
Slikajte hranu
Trik za noćno snimanje
Snimanje tragova svetala
Ubacivanje Meseca uz zadržavanje detalja
Slikanje vatrometa

Poglavlje 10: Profesionalno snimanje drugih stvari
Ne slikajte cveće odozgo
Ne čekajte kišu – napravite je sami!
Snimanje HDR slika: oprema
Snimanje HDR slika: osnovna ideja
Podešavanje aparata za snimanje u rasponu ekspozicija
Šta vam ne govore o HDR-u
Napravite sto za snimanje proizvoda
Prednost korišćenja strip-banka
Upotreba ploča od karton pene
Uporedite LCD ekran na svom foto-aparatu s monitorom računara
Koliko vam megapiksela treba?
Štampanje kvalitetnih slika
Od čega zavisi koji ćete papir upotrebiti?
Usklađivanje monitora sa štampačem
Izgled fotografije smanjene zasićenosti, s efektom Bleach Bypass
Starinski, grandž izgled fotografije

Poglavlje 11: Saveti za dobijanje boljih fotografija
Koju marku aparata treba da kupite?
Pazite da slučajno ne obrišete memorijske kartice
Izbegavanje problema s balansom bele boje
U kom formatu snimati (RAW, JPEG ili TIFF)
Zašto JPEG-ovi izgledaju bolje od RAW slika
WHIMS – da izbegnete nevolje
Kako zaključati fokus
Pomeranje tačke fokusa
Korišćenje LCD ekrana foto-aparata
Uklanjanje tačkica I mrljica nakon snimanja
Želite da vas shvate ozbiljno? Napravite selekciju svojih fotografija
Merenje intenziteta svetlosti u jednoj tački
Zaštitite autorska prava na fotografije
Pri slabom osvetljenju snimite više fotografija
Začkoljica pri korišćenju stilova slika
Opcija Rotate Tall, opcija Rotate Image ili obe?
Smanjivanje šuma na fotografijama snimljenim pri slabom osvetljenju
Šta ljudi prvo vide na vašoj fotografiji

Poglavlje 12: Od foto-aparata u mobilnom telefonu do DSLR aparata
Ispravan način držanja DSLR aparata
Kako fokusirati
Počnite s ovim režimom snimanja (deluje poznato)
Kako da gledate svoje slike
Menjanje objektiva (I još ponešto o objektivima)
Koliko velike memorijske kartice vam trebaju?
Dobijanje oštrih slika korišćenjem opcije Auto ISO
Kako napraviti selfi
Gde držati DSLR aparat
Koje aplikacije koristiti za obradu slika
Kako praviti panorame
Kako snimati HDR slike
Dobijanje meke, mutne pozadine
Rad sa ugrađenim blicem
Korišćenje tražila (nemojte samo uperiti aparat I škljocati)
Iskorišćavanje namenskih režima snimanja scena
Kako snimati video
Kako podesiti ekspoziciju
RAW ili JPEG?
Za početak, snimajte napolju

Poglavlje 13: Deset stvari koje bih voleo da mi je neko rekao
#1: Kupovanje skupljeg foto-aparata ne znači obavezno I bolje slike
#2: Morate naknadno da izoštrite sliku
#3: Profesionalci prave mnogo loših fotografija
#4: Naučite da kompenzujete ekspoziciju
#5: Ne brinite o ručnom režimu
#6: Danas bi verovatno trebalo da snimate široko
#7: Ništa ne ostavlja tako dobar utisak kao odštampana fotografija
#8: Ignorišite histogram
#9: Otkrijte koja ste vrsta fotografa
#10: Uradite sve što treba da biste dobili fotografije kakve želite
#11: Treba vam portfolio
#12: Prestanite da čitate knjige o fotografiji

Poglavlje 14: Recepti za dobijanje najboljeg snimka
INDEKS


O autoru
Skot Kelbi je urednik I izdavač cenjenog časopisa Photo­shop User I rukovodi obukom u on-lajn zajednici name­njenoj fotografima širom sveta – KelbyOne. Jedan je od voditelja uticajnog nedeljnog kontakt programa na vebu – The Grid – posvećenog fotografiji, I širom sveta drži radionice I semi­na­re o digitalnoj fotografiji. Nagrađivan je za više od 60 knjiga, uključujući The Photoshop Book for Digital Photographers, The Lightroom Book for Digital Photographers I Light It, Shoot It, Retouch It: Learn Step by Step How to Go from Empty Studio to Finished Image." 04/03/19
0,00 RSD
2.800,00 RSD
Cena na sajtu: 2.800,00 RSD
Ušteda: 0,00 RSD
Obavesti me o sniženju
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

 

  • NSZ
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
"Skot Kelbi, autor najprodavanijih knjiga o fotografskim tehnikama u poslednjih pet godina, pažljivo je izabrao najbolje, najkorisnije I najpraktičnije tehnike iz svoje inovativne edicije Digitalna fotografija I objedinio ih u ovu „kolekciju najvećih hitova“.

Knjige iz ove edicije najprodavanije su knjige svih vremena o digitalnoj fotografiji zato što Skot ima dar da teške stvari pojednostavi, da vam potpuno približi tehnike za koje ste mislili da ih ne možete savladati I da vam kaže – baš kao što bi rekao svom prijatelju – koje tačno dugme da pritisnete, koje parametre da koristite I šta da radite kako biste počeli da pravite fotografije o kakvim ste uvek maštali ali niste znali kako da dođete do njih (upravo takve tajne profesionalnih fotografa saznaćete iz ove knjige).

Knjige iz edicije Digitalna fotografija oberučke su prihvatili fotografi širom sveta (prevedene su na gotovo svaki jezik koji vam padne na pamet), zato što u njima nema teorije pune zbunjujućih termina I detaljnih objašnjenja principa foto- grafskih tehnika. One vam govore samo ono što treba da znate I tipa su „pokaži mi kako to da uradim“ a ne „reci mi nešto o tome“. U rukama trenutno držite autorov lični izbor „najboljeg od najboljeg“ (kolekciju tekstova iz svih pet knjiga iz ove edicije), ažuriran dodavanjem najnovijih informacija, I sa samo jednom idejom, samo jednom tehnikom I samo jednim praktičnim savetom na svakoj stranici.

Sadržaj

Poglavlje 1: Profesionalna upotreba blica
Sedam stvari koje biste voleli da ste znali…
…pre čitanja ove knjige!
Još dve takve stvari
I, poslednja stvar
Ugrađeni blic: koristite ga kao oružje
Prednosti namenskog blica
Profesionalan izgled fotografije: skinite blic sa aparata I umekšajte mu svetlost
Korišćenje ugrađenog blica kao okidača
Korišćenje bežičnog okidačkog sistema
Usporite zatvarač blende da biste videli više pozadine
Umekšavanje svetla blica
Umekšavanje svetla odbijanjem
Kako sa blicem postići kvalitet osvetljenja kao sa softboksom
Rear Sync je zakon (I zašto treba da ga koristite)
Četvrta tajna za dobijanje profesionalnih rezultata u radu s blicem
Korišćenje gel-filtara (I zašto vam oni trebaju)
Korišćenje drugog blica
Upotreba blica za snimanje portreta pri zalasku sunca
Snimanje pomoću blica u ručnom režimu
Prednost upotrebe blica na dnevnom svetlu
Dodatna kontrola pomoću prenosnog softboksa
Uobičajeno podešavanje snage blica
Dobijanje još mekšeg svetla
Instant crna pozadina

Poglavlje 2: Istina o objektivima
Kada koristiti širokougaoni objektiv
Kada koristiti objektiv riblje oko
Kada koristiti superbrze objektive
Kada koristiti „univerzalni“ objektiv
S telekonvertorom priđite još bliže sceni
VR ili IS objektivi
Upotreba senila za objektiv
Zašto neki objektivi imaju dva f-broja (npr. f/3.5-5.6)
Šta treba da znate o kompresiji objektiva
Izaberite otvor blende zbog kojeg ste kupili dati objektiv
Kako da podesite fokus objektiva na beskonačno
Kada koristiti makroobjektiv
Koji je otvor blende (f-broj) najbolji
Zašto treba da isključite autofokus

Poglavlje 3: Profesionalni saveti za dobijanje oštrih fotografija
„Oštro ko žilet“ počinje sa stativom
Ne pritiskajte okidač na aparatu (koristite daljinski okidač)
Ne povećavajte ISO osetljivost kada je aparat na stativu
Prislonite laktove uz telo
Isključite funkciju VR (odnosno IS)
Zumirajte da biste proverili oštrinu
Naknadno izoštravanje u Photoshopu
Izoštravanje slika za štampu

Poglavlje 4: Profesionalno korišćenje studija
Korišćenje studijskog blica
Šta raditi kada ne možete dodatno smanjiti snagu blica
Bežično aktiviranje studijskog blica
Umekšavanje oštrog svetla studijskih bliceva
Gde postaviti glavno svetlo
Dodavanje svetla za kosu
Dobijanje drugačijeg izgleda bez pomeranja svetala
Želite mekše, ravnomernije svetlo? Primenite tehniku umekšavanja ivica
Studijske pozadine
Upotreba sklopive pozadine
Jedna pozadina, tri različita izgleda
Dobijanje bogate boje pozadine
Zilberice: kada koristiti srebrnu ili belu I gde ih postaviti
Korišćenje rešetke za blic
Kako se koristi svetlomer
U kom režimu da snimam?
Kako podesiti određeni balans belog na foto-aparatu
Lako dobijanje silueta profila sa osvetljenom konturom
Upotreba ventilatora za dobijanje efekta vetra
Prednosti korišćenja računara na foto-sesijama
Upotreba sive ton-karte
Nemojte ravnomerno osvetliti celu osobu koju snimate
Kako osvetliti par ili malu grupu
Veliko, lepo, obavijajuće svetlo
Konturno osvetljavanje sportista
Osvetljavanje za postizanje izgleda koji imaju portreti fotografa Pitera Harlija

Poglavlje 5: Profesionalno snimanje portreta
Šta ne treba da snimate pomoću objektiva žižne daljine 50 mm
Koji otvor blende koristiti
Dobijanje male dubinske oštrine pomoću studijskih bliceva
Na koju visinu postaviti aparat I osobu koju fotografišete
Bolji način za pozicioniranje osobe koju slikate
Izbegavajte da se vidi prevelik deo beonjača
Izoštrite jedno oko osobe, pa promenite kompoziciju
Ne snimajte decu iz stojećeg položaja
Pravljenje lepih fotografija beba
Da biste dobili bolje svetlo napolju, snimajte u hladu
Raspršivanje svetla na većoj površini
Snimanje na direktnoj sunčevoj svetlosti
Divni snimci osvetljeni otpozadi
Snimanje boljih portreta na prirodnom svetlu pomoću zilberice
Direktno, kontrastno prozorsko svetlo
Umekšavanje svetla koje dolazi kroz prozor

Poglavlje 6: Profesionalno snimanje venčanja
Sastavite spisak
Trikovi za slikanje u slabo osvetljenoj crkvi, prvi deo
Trikovi za slikanje u slabo osvetljenoj crkvi, drugi deo
Da li vam zaista treba objektiv f/1.4?
Svetlo iza mlade
Pronalaženje savršenog svetla za slikanje mlade
Protokolarni grupni portreti: šta je u fokusu
Protokolarni snimci: ne odsecajte zglobove
Protokolarni snimci: na koju visinu postaviti aparat
Promenite visinu s koje snimate da biste dobili zanimljiviju scenu
Snimanje detalja (I koje detalje snimiti)
Snimci detalja izbliza
Fotografije iz sale: naterajte ih da igraju
Blic u svečanoj Sali
Snimanje epske scene pomoću superširokougaonog objektiva
Odblesak objektiva

Poglavlje 7: Snimanje sportskih fotografija
Koje objektive koristiti
Dodavanje telekonvertora radi dobijanja krupnog plana
Kako profesionalni sportski fotografi izoštravaju slike
Snimanje široko otvorenom blendom uz velike brzine zatvarača
Automatska kontrola ISO osetljivosti uvek zamrzava pokrete
Snimate noću ili u zatvorenom prostoru? Povećajte vrednost ISO!
Slikanje u rafalnom režimu
Korišćenje udaljenog aparata
Dve najpopularnije sportske fotografije
Profesionalci poznaju dati sport I snimaju detalje
Prikazivanje objekta u pokretu
Ne plašite se opsecanja fotografija

Poglavlje 8: Profesionalno snimanje pejzaža
Zlatno pravilo fotografisanja pejzaža
Komponovanje lepih pejzaža
Gde smestiti liniju horizonta
Uključite „migavce“ da biste zadržali više detalja
Tajna snimanja zalazaka sunca
Snimak pejzaža mora imati jasan objekat
Trik za uštedu vremena pri snimanju panorama
Gde postaviti fokus na fotografijama pejzaža
Sedam smrtnih grehova pejzažne fotografije
Postizanje efekta zvezdastog svetla
Snimajte oblake da biste bolje dočarali boje
Upotreba neutralnog gradacionog filtra
Kako da vam napolju oprema ostane suva
Instant duotonovi za slike pejzaža
Snimanje vodopada
Fotografisanje životinja
Fotografije iz zoološkog vrta
Snimanje panorama gradova u sumrak

Poglavlje 9: Saveti za snimanje fotografija s putovanja
U ovom slučaju, što manje opreme to bolje
Moji omiljeni objektivi za putovanja
Kako snimiti nešto što je slikano zilion puta
Umesto celine, snimajte detalje
Sakrivanje turista, automobila, autobusa itd.
Još jedan trik za sakrivanje turista
Sakrivanje ometajućih elemenata zumiranjem
Tamo negde postoji dobra slika
Ljudi na fotografijama s putovanja – posebno deca I stari
Zamolite ljude da vam poziraju
Angažujte model (nije tako skupo kao što mislite)
Tražite napadne, žive boje
Jednostavnost ostavlja najjači utisak
Slikajte hranu
Trik za noćno snimanje
Snimanje tragova svetala
Ubacivanje Meseca uz zadržavanje detalja
Slikanje vatrometa

Poglavlje 10: Profesionalno snimanje drugih stvari
Ne slikajte cveće odozgo
Ne čekajte kišu – napravite je sami!
Snimanje HDR slika: oprema
Snimanje HDR slika: osnovna ideja
Podešavanje aparata za snimanje u rasponu ekspozicija
Šta vam ne govore o HDR-u
Napravite sto za snimanje proizvoda
Prednost korišćenja strip-banka
Upotreba ploča od karton pene
Uporedite LCD ekran na svom foto-aparatu s monitorom računara
Koliko vam megapiksela treba?
Štampanje kvalitetnih slika
Od čega zavisi koji ćete papir upotrebiti?
Usklađivanje monitora sa štampačem
Izgled fotografije smanjene zasićenosti, s efektom Bleach Bypass
Starinski, grandž izgled fotografije

Poglavlje 11: Saveti za dobijanje boljih fotografija
Koju marku aparata treba da kupite?
Pazite da slučajno ne obrišete memorijske kartice
Izbegavanje problema s balansom bele boje
U kom formatu snimati (RAW, JPEG ili TIFF)
Zašto JPEG-ovi izgledaju bolje od RAW slika
WHIMS – da izbegnete nevolje
Kako zaključati fokus
Pomeranje tačke fokusa
Korišćenje LCD ekrana foto-aparata
Uklanjanje tačkica I mrljica nakon snimanja
Želite da vas shvate ozbiljno? Napravite selekciju svojih fotografija
Merenje intenziteta svetlosti u jednoj tački
Zaštitite autorska prava na fotografije
Pri slabom osvetljenju snimite više fotografija
Začkoljica pri korišćenju stilova slika
Opcija Rotate Tall, opcija Rotate Image ili obe?
Smanjivanje šuma na fotografijama snimljenim pri slabom osvetljenju
Šta ljudi prvo vide na vašoj fotografiji

Poglavlje 12: Od foto-aparata u mobilnom telefonu do DSLR aparata
Ispravan način držanja DSLR aparata
Kako fokusirati
Počnite s ovim režimom snimanja (deluje poznato)
Kako da gledate svoje slike
Menjanje objektiva (I još ponešto o objektivima)
Koliko velike memorijske kartice vam trebaju?
Dobijanje oštrih slika korišćenjem opcije Auto ISO
Kako napraviti selfi
Gde držati DSLR aparat
Koje aplikacije koristiti za obradu slika
Kako praviti panorame
Kako snimati HDR slike
Dobijanje meke, mutne pozadine
Rad sa ugrađenim blicem
Korišćenje tražila (nemojte samo uperiti aparat I škljocati)
Iskorišćavanje namenskih režima snimanja scena
Kako snimati video
Kako podesiti ekspoziciju
RAW ili JPEG?
Za početak, snimajte napolju

Poglavlje 13: Deset stvari koje bih voleo da mi je neko rekao
#1: Kupovanje skupljeg foto-aparata ne znači obavezno I bolje slike
#2: Morate naknadno da izoštrite sliku
#3: Profesionalci prave mnogo loših fotografija
#4: Naučite da kompenzujete ekspoziciju
#5: Ne brinite o ručnom režimu
#6: Danas bi verovatno trebalo da snimate široko
#7: Ništa ne ostavlja tako dobar utisak kao odštampana fotografija
#8: Ignorišite histogram
#9: Otkrijte koja ste vrsta fotografa
#10: Uradite sve što treba da biste dobili fotografije kakve želite
#11: Treba vam portfolio
#12: Prestanite da čitate knjige o fotografiji

Poglavlje 14: Recepti za dobijanje najboljeg snimka
INDEKS


O autoru
Skot Kelbi je urednik I izdavač cenjenog časopisa Photo­shop User I rukovodi obukom u on-lajn zajednici name­njenoj fotografima širom sveta – KelbyOne. Jedan je od voditelja uticajnog nedeljnog kontakt programa na vebu – The Grid – posvećenog fotografiji, I širom sveta drži radionice I semi­na­re o digitalnoj fotografiji. Nagrađivan je za više od 60 knjiga, uključujući The Photoshop Book for Digital Photographers, The Lightroom Book for Digital Photographers I Light It, Shoot It, Retouch It: Learn Step by Step How to Go from Empty Studio to Finished Image." 04/03/19
Karakteristika Vrednost
Kategorija FOTOGRAFIJA
Autor Scott Kelby
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač MIKRO KNJIGA
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2018
Format15x23
Strana288

Slični proizvodi

Photo monograph about Belgrade. Discover Belgrade from a new perspective. Photo monogr...
4.950,00 RSD
5.500,00 RSD
Ovo je dvojezična fotomonografija o Višegradu, njegovoj istoriji i njenim likovima, koj...
4.899,99 RSD
... da nije sve tako idealno, otkrio sam već prilikom narednog leta, kada sam poleteo s...
5.940,00 RSD
6.600,00 RSD
... da nije sve tako idealno, otkrio sam već prilikom narednog leta, kada sam poleteo s...
6.930,00 RSD
7.700,00 RSD
"Opis: Knjiga, u 13 kraćih poglavlja i sa 50 fotografija kao ilustracija, polazi iz li...
660,00 RSD
"Knjiga: BRANISLAV STRUGAR, fotografske ekspresije, objavljena je povodom pedeset god...
8.514,00 RSD
9.460,00 RSD
Knjiga autorskih fotografija našeg eminentnog vizuelnog umetnika Vuka Vidora (pravo ime...
3.999,00 RSD
Ono što je pre više od tri godine Aleksandar Crnogorac započeo kao dokumentarnu fotogra...
4.950,00 RSD
5.500,00 RSD
Uslikan original predstavlјa nepobitno svedočanstvo koje ne zna za prepravlјanje i ulep...
2.970,00 RSD
3.300,00 RSD
Moderno dete je objekat pred fotografskom kamerom i pre no što stupi u očaravajući svet...
990,00 RSD
1.100,00 RSD
Četvrti deo najpopularnije knjige Skota Kelbija. Sadrži nove savete o upotrebi blica i ...
2.800,00 RSD
Ovo ažurirano i dopunjeno izdanje najprodavanije knjige o digitalnoj fotografiji svih v...
2.800,00 RSD