DVADESET ČETIRI HILJADE POLJUBACA - UTICAJ ITALIJANSKE POPULARNE KULTURE U JUGOSLAVIJI 1955-1965 DVADESET ČETIRI HILJADE POLJUBACA - UTICAJ ITALIJANSKE POPULARNE KULTURE U JUGOSLAVIJI 1955-1965
GEOPOETIKA

DVADESET ČETIRI HILJADE POLJUBACA - UTICAJ ITALIJANSKE POPULARNE KULTURE U JUGOSLAVIJI 1955-1965

Šifra artikla: 369658
Isbn: 9788661453977
Izdavač : GEOPOETIKA
U prvim decenijama jugoslovenskog otvaranja prema svetu, Italija je uprkos složenim političkim odnosima glavni „posrednik“, ali i neposredni proizvođač i izvoznik zapadne popularne kulture i modela potrošačkog društva u zemlji samoupravnog socijalizma. U utakmici politike i propagandnih slogana („Trst je naš!“) i privlačnosti tršćanskih robnih kuća, Ponterosa, Sanrema, Felinijevih fi lmova, kao i sve širih privrednih veza, prevagu su odneli ekonomski pragmatizam, ali i želje i potrebe „običnih“ Jugoslovena da od sredine 1950-ih kroz „italijanski prozor“ počinju da upoznaju „zapadni svet“ tražeći tamo ono što nije moglo da im ponudi domaće oskudno tržište. Frančeska Rolandi ubedljivo piše o ovim velikim i malim koracima, kulturnim uticajima i preplitanjima, političkim i ideološkim otporima prihvatanju proizvoda italijanske popularne (i onih „visoke“) kulture; od modnih trendova, zabavne muzike, televizijskih programa, stripova, do filmova i savremene literature. Njeno istraživanje pokazuje u kojoj meri je ova nezvanična „kulturna diplomatija“ bila važna. Iako je u pitanju studija italijanske autorke o uticaju italijanske popularne kulture na Jugoslaviju u periodu od 1955. do 1965. godine, ova zanimljiva knjiga pisana je za najširu publiku i budiće nostalgiju kod starijih, a mlađi će saznati na koji način su modni trendovi, potrošački proizvodi, popularna kultura i mediji u Italiji uticali na sve ove pojave u tadašnjoj Jugoslaviji.
0,00 RSD
1.320,00 RSD
Cena na sajtu: 1.320,00 RSD
Ušteda: 0,00 RSD
Obavesti me o sniženju
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

 

  • NSZ
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
U prvim decenijama jugoslovenskog otvaranja prema svetu, Italija je uprkos složenim političkim odnosima glavni „posrednik“, ali i neposredni proizvođač i izvoznik zapadne popularne kulture i modela potrošačkog društva u zemlji samoupravnog socijalizma. U utakmici politike i propagandnih slogana („Trst je naš!“) i privlačnosti tršćanskih robnih kuća, Ponterosa, Sanrema, Felinijevih fi lmova, kao i sve širih privrednih veza, prevagu su odneli ekonomski pragmatizam, ali i želje i potrebe „običnih“ Jugoslovena da od sredine 1950-ih kroz „italijanski prozor“ počinju da upoznaju „zapadni svet“ tražeći tamo ono što nije moglo da im ponudi domaće oskudno tržište. Frančeska Rolandi ubedljivo piše o ovim velikim i malim koracima, kulturnim uticajima i preplitanjima, političkim i ideološkim otporima prihvatanju proizvoda italijanske popularne (i onih „visoke“) kulture; od modnih trendova, zabavne muzike, televizijskih programa, stripova, do filmova i savremene literature. Njeno istraživanje pokazuje u kojoj meri je ova nezvanična „kulturna diplomatija“ bila važna. Iako je u pitanju studija italijanske autorke o uticaju italijanske popularne kulture na Jugoslaviju u periodu od 1955. do 1965. godine, ova zanimljiva knjiga pisana je za najširu publiku i budiće nostalgiju kod starijih, a mlađi će saznati na koji način su modni trendovi, potrošački proizvodi, popularna kultura i mediji u Italiji uticali na sve ove pojave u tadašnjoj Jugoslaviji.
Karakteristika Vrednost
Kategorija KULTUROLOGIJA
Autor Frančeska Rolandi
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač GEOPOETIKA
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2022
Format15,5x23,5
Strana228

Slični proizvodi

Srbi u rasejanju su podeljeni na Srbe u dijaspori i Srbe u regionu. Prva dva toma ove e...
3.168,00 RSD
3.520,00 RSD
Nakon četiri decenije reformi i otvaranja prema svetu, Kina je već dugo uronjena u svet...
1.650,00 RSD
Svi oni koji se bave teorijom kulturnog razvoja, ali i oni koji se bave praskom mogu u ...
1.485,00 RSD
1.650,00 RSD
Tekstove iz teorije kulture koje sam objavio nekoliko godina unazad, pretežno u beograd...
990,00 RSD
Profesori filozofije i estetike na Pekinškom univerzitetu Je Lang i Džu Lijangdži, pozn...
3.850,00 RSD
Knjiga čiji je glavni autor prof. Aleksandar Petrović, predstavlja opis prve biblioteke...
900,00 RSD
1.800,00 RSD
2.000,00 RSD
Čin prvi. Obično tako počinju pozorišne predstave koje nas uvode u neki novi, najčešće ...
1.188,00 RSD
Knjiga je namenjena svima koji žele da se bave radom sa decom kroz kreativan radioničar...
544,50 RSD
605,00 RSD
U vremenu sveopšte dominacije medijsko-tehnološkog i tržišnog koncepta kulture, koji na...
970,20 RSD
1.078,00 RSD
Knjiga „Čujte, Srbi!“ nastala je još daleke 1928. godine. Ipak, dok je budete čitali, n...
559,30 RSD
799,00 RSD
Knjiga o prijateljstvu između jevrejskog i srpskog naroda, još od vremena Rimske republ...
790,00 RSD