UPRAVLJANJE ODNOSIMA S JAVNOŠĆU UPRAVLJANJE ODNOSIMA S JAVNOŠĆU
HERAEDU

UPRAVLJANJE ODNOSIMA S JAVNOŠĆU

Šifra artikla: 392303
Isbn: 9788679562128
Izdavač : HERAEDU
Odnosi s javnošću su sve važniji za savremene aktere na tržištu, ali i u javnom sektoru, kulturi, umetnosti, sportu, obrazovanju. Knjiga UPRAVLJANJE ODNOSIMA S JAVNOŠĆU, razlikuje se od svih objavljenih na ovu temu. Ona demistifikuje probleme PR-a na teorijski utemeljen a vrlo praktičan način. Jednako korisna za zaposlene u ovom sektoru, ali i za studente PR-a. Njena prednost je u tome što su autori Ljubiša Lukić i Rajko Bujković, ne samo doktori ekonomskih nauka, već za sobom imaju zavidnu poslovnu praksu: prvi u bankarskom sektoru a drugi u sajamskoj industriji. Oni su ukazali na činjenicu da odnosi s javnošću postaju sve značajniji u upravljačkim procesima organizacija. Selekcija problema, ilustrativni primeri, stavovi ispitanika...sve to čini knjigu instruktivnom, aktuelnom i preko potrebnom, u našoj poslovnoj sredini, jednako kao i u nevladinom sektoru.
Uputstvo za korišćenje
Zaviri u knjigu
0,00 RSD
1.980,00 RSD
Cena na sajtu: 1.782,00 RSD
Ušteda: 198,00 RSD
Obavesti me o sniženju
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

 

  • NSZ
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Odnosi s javnošću su sve važniji za savremene aktere na tržištu, ali i u javnom sektoru, kulturi, umetnosti, sportu, obrazovanju. Knjiga UPRAVLJANJE ODNOSIMA S JAVNOŠĆU, razlikuje se od svih objavljenih na ovu temu. Ona demistifikuje probleme PR-a na teorijski utemeljen a vrlo praktičan način. Jednako korisna za zaposlene u ovom sektoru, ali i za studente PR-a. Njena prednost je u tome što su autori Ljubiša Lukić i Rajko Bujković, ne samo doktori ekonomskih nauka, već za sobom imaju zavidnu poslovnu praksu: prvi u bankarskom sektoru a drugi u sajamskoj industriji. Oni su ukazali na činjenicu da odnosi s javnošću postaju sve značajniji u upravljačkim procesima organizacija. Selekcija problema, ilustrativni primeri, stavovi ispitanika...sve to čini knjigu instruktivnom, aktuelnom i preko potrebnom, u našoj poslovnoj sredini, jednako kao i u nevladinom sektoru.
Karakteristika Vrednost
Kategorija MARKETING
Autor Ljubiša Lukić
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač HERAEDU
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2024
Format16,5x23,5
Strana272

Slični proizvodi

Neuromarketing kao naučna disciplina doživljava eksponencijalni kvantitativni i kvalita...
2.574,00 RSD
2.860,00 RSD
U našem veku su umnogome promenjeni svi društveni segmenti, čemu je najviše doprineo te...
679,00 RSD
799,00 RSD
Praktični priručnik za odnose sa javnošću
891,00 RSD
990,00 RSD
Krajem pedesetih godina dvadesetog veka, šačica buntovnika promenila je reklamnu indust...
871,00 RSD
968,00 RSD
Peto izmenjeno i dopunjeno izdanje knjige koja sadrži "iskričave" misli iz poslovnog ži...
792,00 RSD
880,00 RSD
Pristup marketingu, prodaji i oglašavanju koji menja igru. Seth Godin je podučavao i in...
1.188,00 RSD
1.320,00 RSD
Civilizacija umire u storitelingu, kao da parodira samu sebe. Još jednom priča sve ljud...
1.188,00 RSD
1.320,00 RSD
"Living Brands is new look and brands and branding from the mind of brand consultant an...
1.782,00 RSD
1.980,00 RSD
"Kao neko ko podučava studente, ali se istovremeno i dugi niz godina praktično bavi kom...
1.188,00 RSD
1.320,00 RSD
Knjiga daje praktična uputstva kako da osmislite i sprovedete sami propagandnu kampanju...
990,00 RSD
1.100,00 RSD
Ovo šesto izdanje sadrži najnovije vesti u Google Adsu i predstavlja revidirana, prošir...
2.420,00 RSD
Sposobnost da vršite uticaj na druge, a da ih pritom ne iritirate, najprofitabilnija je...
666,00 RSD
740,00 RSD