HERAEDU

UPRAVLJANJE ODNOSIMA S JAVNOŠĆU

Šifra artikla: 392303
Isbn: 9788679562128
Izdavač : HERAEDU
Odnosi s javnošću su sve važniji za savremene aktere na tržištu, ali i u javnom sektoru, kulturi, umetnosti, sportu, obrazovanju. Knjiga UPRAVLJANJE ODNOSIMA S JAVNOŠĆU, razlikuje se od svih objavljenih na ovu temu. Ona demistifikuje probleme PR-a na teorijski utemeljen a vrlo praktičan način. Je...  Odnosi s javnošću su sve važniji za savremene aktere na tržištu, ali i u javnom sektoru, kulturi, umetnosti, sportu, obrazovanju. Knjiga UPRAVLJANJE ODNOSIMA S JAVNOŠĆU, razlikuje se od svih objavljenih na ovu temu. Ona demistifikuje probleme PR-a na teorijski utemeljen a vrlo praktičan način. Jednako korisna za zaposlene u ovom sektoru, ali i za studente PR-a. Njena prednost je u tome što su autori Ljubiša Lukić i Rajko Bujković, ne samo doktori ekonomskih nauka, već za sobom imaju zavidnu poslovnu praksu: prvi u bankarskom sektoru a drugi u sajamskoj industriji. Oni su ukazali na činjenicu da odnosi s javnošću postaju sve značajniji u upravljačkim procesima organizacija. Selekcija problema, ilustrativni primeri, stavovi ispitanika...sve to čini knjigu instruktivnom, aktuelnom i preko potrebnom, u našoj poslovnoj sredini, jednako kao i u nevladinom sektoru. Detaljnije
Uputstvo za korišćenje
Zaviri u knjigu
0,00 RSD
1.980,00 RSD
Cena na sajtu: 1.782,00 RSD
Ušteda: 198,00 RSD
Obavesti me o sniženju
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

 

  • NSZ
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Odnosi s javnošću su sve važniji za savremene aktere na tržištu, ali i u javnom sektoru, kulturi, umetnosti, sportu, obrazovanju. Knjiga UPRAVLJANJE ODNOSIMA S JAVNOŠĆU, razlikuje se od svih objavljenih na ovu temu. Ona demistifikuje probleme PR-a na teorijski utemeljen a vrlo praktičan način. Jednako korisna za zaposlene u ovom sektoru, ali i za studente PR-a. Njena prednost je u tome što su autori Ljubiša Lukić i Rajko Bujković, ne samo doktori ekonomskih nauka, već za sobom imaju zavidnu poslovnu praksu: prvi u bankarskom sektoru a drugi u sajamskoj industriji. Oni su ukazali na činjenicu da odnosi s javnošću postaju sve značajniji u upravljačkim procesima organizacija. Selekcija problema, ilustrativni primeri, stavovi ispitanika...sve to čini knjigu instruktivnom, aktuelnom i preko potrebnom, u našoj poslovnoj sredini, jednako kao i u nevladinom sektoru.
        Trenutno nema komentara
        Karakteristika Vrednost
        Kategorija MARKETING
        Autor Ljubiša Lukić
        Težina specifikacija 0.5 kg
        Izdavač HERAEDU
        Pismo Latinica
        Povez Broš
        Godina2024
        Format16,5x23,5
        Strana272

        Slični proizvodi

        Neuromarketing kao naučna disciplina doživljava eksponencijalni kvantitativni i kvalita...
        Cena 2.574,00 RSD
        Ušteda 10%
        2.860,00 RSD
        U našem veku su umnogome promenjeni svi društveni segmenti, čemu je najviše doprineo te...
        Cena 679,15 RSD
        Ušteda 15%
        799,00 RSD
        Praktični priručnik za odnose sa javnošću
        Cena 891,00 RSD
        Ušteda 10%
        990,00 RSD