HERAEDU

MODNI MARKETING SAVREMENE TENDENCIJE

Šifra artikla: 335154
Isbn: 9788679561312
Izdavač : HERAEDU
MODNI MARKETING – SAVREMENE TENDENCIJE MODA KAO UMETNOST Knjiga Modni marketing – Savremene tendencije predstavlja teorijski i praktični okvir implementacije marketinških strategija u modnoj industriji. Autorka, profesorka Milica Slijepčević, u knjizi daje sveobuhvatan teorijski pregled marketin...  MODNI MARKETING – SAVREMENE TENDENCIJE

MODA KAO UMETNOST
Knjiga Modni marketing – Savremene tendencije predstavlja teorijski i praktični okvir implementacije marketinških strategija u modnoj industriji. Autorka, profesorka Milica Slijepčević, u knjizi daje sveobuhvatan teorijski pregled marketinga u modnoj industriji, od tržišnih kretanja, pozicioniranja modne kompanije na tržištu, istraživanja tržišnih trendova, preko savremenih marketinških pristupa u modnoj industriji, do integrisanih marketinških komunikacija u modnoj industriji. Posebna pažnja posvećena je istorijatu razvoja mode, kao svedočanstvu vremena, kao i filozofskim i umetničkim aspektima mode. Marketing u modi istovremeno je nauka, filozofija i umetnost. Moda, kao umetnost, menja društvo nabolje, ističe autorka.
Prof. dr Radmila Janičić

IZMEĐU VISOKE MODE I MASOVNOG TRŽIŠTA
Ova knjiga obiluje pravim pedagoškim pristupom savremenom poimanju marketinga mode. Marketing je pre svega živa nauka koja se svakodnevno menja i nadograđuje, a moda je način savremenog toka svesti u malom. Knjiga je sistematična, naučno obuhvatna, primenjiva i poučna, što je od posebnog značaja za savremenog studenta. Iako je savremena, ona u isto vreme prolazi kroz istoriju modnog marketinga uključujući i vreme posleratne Jugoslavije, što je neophodno za današnjeg mladog čoveka koji nije svestan naše modne moći iz tog perioda. Savremene tehnološke mogućnosti pospešuju potrebu i samim tim i prodaju. To se odrazilo i na visoku modu, kreiranu odeću, kao i na masovno tržište. Svako u svojoj niši. A opet i usled krize – niše modne industrije, kao i prodaja, prepliću se i čine nov mozaik. Neprestano kretanje modnih elemenata između visoke mode i masovnog tržišta novi je teren za igru koju treba dostojno da vode marketing menažderi mode.
Dr Leposava Zečević

MARKETING PRINCIPI U MODNOJ INDUSTRIJI
Monografija „Modni marketing“ sa naučnostručnog stanovišta uspeva da multidisciplinarnu oblast marketinga uklopi i primeni na modnu industriju. Marketing disciplina i njeni principi su aplicirani na specifično i autohtono tržište mode. Kontekstualna analiza koju je autorka sprovela omogućava da se sagleda širi ambijent u kojem se razvijaju i primenjuju marketing principi za modno tržište. U tom smislu je obavljen i istoriografski prikaz, koji daje uvid u graduelni razvoj industrije i aplikaciju marketing principa na nju. Naučni doprinos monografije je u elaboraciji i aplikaciji discipline marketinga, u oblasti definisanja proizvoda i proizvodnog miksa u modnoj industriji, prikaza prodajnih strategija distribucije, sa osvrtom na nove tehnologije i nove kanale.
Dr Ana Bovan
Detaljnije
0,00 RSD
1.980,00 RSD
Cena na sajtu: 1.782,00 RSD
Ušteda: 198,00 RSD
Obavesti me o sniženju
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

 

  • NSZ
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
MODNI MARKETING – SAVREMENE TENDENCIJE

MODA KAO UMETNOST
Knjiga Modni marketing – Savremene tendencije predstavlja teorijski i praktični okvir implementacije marketinških strategija u modnoj industriji. Autorka, profesorka Milica Slijepčević, u knjizi daje sveobuhvatan teorijski pregled marketinga u modnoj industriji, od tržišnih kretanja, pozicioniranja modne kompanije na tržištu, istraživanja tržišnih trendova, preko savremenih marketinških pristupa u modnoj industriji, do integrisanih marketinških komunikacija u modnoj industriji. Posebna pažnja posvećena je istorijatu razvoja mode, kao svedočanstvu vremena, kao i filozofskim i umetničkim aspektima mode. Marketing u modi istovremeno je nauka, filozofija i umetnost. Moda, kao umetnost, menja društvo nabolje, ističe autorka.
Prof. dr Radmila Janičić

IZMEĐU VISOKE MODE I MASOVNOG TRŽIŠTA
Ova knjiga obiluje pravim pedagoškim pristupom savremenom poimanju marketinga mode. Marketing je pre svega živa nauka koja se svakodnevno menja i nadograđuje, a moda je način savremenog toka svesti u malom. Knjiga je sistematična, naučno obuhvatna, primenjiva i poučna, što je od posebnog značaja za savremenog studenta. Iako je savremena, ona u isto vreme prolazi kroz istoriju modnog marketinga uključujući i vreme posleratne Jugoslavije, što je neophodno za današnjeg mladog čoveka koji nije svestan naše modne moći iz tog perioda. Savremene tehnološke mogućnosti pospešuju potrebu i samim tim i prodaju. To se odrazilo i na visoku modu, kreiranu odeću, kao i na masovno tržište. Svako u svojoj niši. A opet i usled krize – niše modne industrije, kao i prodaja, prepliću se i čine nov mozaik. Neprestano kretanje modnih elemenata između visoke mode i masovnog tržišta novi je teren za igru koju treba dostojno da vode marketing menažderi mode.
Dr Leposava Zečević

MARKETING PRINCIPI U MODNOJ INDUSTRIJI
Monografija „Modni marketing“ sa naučnostručnog stanovišta uspeva da multidisciplinarnu oblast marketinga uklopi i primeni na modnu industriju. Marketing disciplina i njeni principi su aplicirani na specifično i autohtono tržište mode. Kontekstualna analiza koju je autorka sprovela omogućava da se sagleda širi ambijent u kojem se razvijaju i primenjuju marketing principi za modno tržište. U tom smislu je obavljen i istoriografski prikaz, koji daje uvid u graduelni razvoj industrije i aplikaciju marketing principa na nju. Naučni doprinos monografije je u elaboraciji i aplikaciji discipline marketinga, u oblasti definisanja proizvoda i proizvodnog miksa u modnoj industriji, prikaza prodajnih strategija distribucije, sa osvrtom na nove tehnologije i nove kanale.
Dr Ana Bovan
        Trenutno nema komentara
        Karakteristika Vrednost
        Kategorija MARKETING
        Autor Milica Slijepčević
        Težina specifikacija 0.5 kg
        Izdavač HERAEDU
        Pismo Latinica
        Povez Broš
        Godina2019
        Format17x24
        Strana362

        Slični proizvodi

        Odnosi s javnošću su sve važniji za savremene aktere na tržištu, ali i u javnom sektoru...
        Cena 1.782,00 RSD
        Ušteda 10%
        1.980,00 RSD
        Neuromarketing kao naučna disciplina doživljava eksponencijalni kvantitativni i kvalita...
        Cena 2.574,00 RSD
        Ušteda 10%
        2.860,00 RSD
        U našem veku su umnogome promenjeni svi društveni segmenti, čemu je najviše doprineo te...
        Cena 679,15 RSD
        Ušteda 15%
        799,00 RSD

        Poslednje ste pogledali

        Sačuvano u omiljne
        Prođite kroz ceo muzej u potrazi za slikom svog umetnika, da je pozicionirate i prikaže...
        Motivišuće
        Kreativno
        Prilagođeno uzrastu
        Cena 2.039,15 RSD
        Ušteda 15%
        2.399,00 RSD
        Sačuvano u omiljne
        Motivišuće
        Kreativno
        Prilagođeno uzrastu
        Cena 690,00 RSD
        Sačuvano u omiljne
        Igra Kreativna matematika - mogu je igrati deca kada nauče sve računske operacije, a na...
        Motivišuće
        Kreativno
        Prilagođeno uzrastu
        Cena 1.440,00 RSD
        Sačuvano u omiljne
        Vejnovićeva proza nam svakako ne dozvoljava da se uljuljkamo u lagodnost narativa, ona ...
        Motivišuće
        Kreativno
        Prilagođeno uzrastu
        Cena 594,00 RSD
        Ušteda 10%
        660,00 RSD
        Sačuvano u omiljne
        Autor : Meagan Brandy
        hotly anticipated follow-up novel to SAY YOU SWEAR For as long as I can remember, I've ha...
        Motivišuće
        Kreativno
        Prilagođeno uzrastu
        Cena 1.529,15 RSD
        Ušteda 15%
        1.799,00 RSD