MIKRO KNJIGA

DIGITALNI MARKETING ZA NEUPUĆENE

Šifra artikla: 337407
Isbn: 9788675554370
Izdavač : MIKRO KNJIGA
Kompanije su se nekada oslanjale na oglase i reklame u novinama i na radiju da bi došle do kupaca. Danas kompanije moraju da koriste pretraživače i društvene mreže: Google, Facebook, YouTube... da bi stekle kupce i komunicirale s njima. Ova knjiga, napisana za stručnjake za marketing i vlasnike p...  Kompanije su se nekada oslanjale na oglase i reklame u novinama i na radiju da bi došle do kupaca. Danas kompanije moraju da koriste pretraživače i društvene mreže: Google, Facebook, YouTube... da bi stekle kupce i komunicirale s njima. Ova knjiga, napisana za stručnjake za marketing i vlasnike preduzeća, obezbediće vam neophodnu prednost nad konkurencijom.

U knjizi
• Generišite besplatan saobraćaj
• Steknite nove redovne kupce
• Dizajnirajte pristupne strane koje dovode kupce
• Izgradite listu za slanje e­-pošte i zarađujte
• Povežite se sa svojim kupcima preko društvenih mreža
• Reklamirajte se na internetu kao profesionalac
• Ovladajte marketingom putem pretraživača
• Pratite statističke pokazatelje razvoja vašeg posla

O autorima
Ryan Deiss je osnivač i direktor DigitalMarketer.com. Njegove pionirske strategije digitalnog marketinga direktno su odgo­vorne za internet prodaju vrednu stotine miliona dolara.

Russ Henneberry je glavni urednik DigitalMarketer.com. Nje­gov tim mesečno generiše hiljade budućih kupaca izvršavanjem strategije „punog levka“ prikazane u ovoj knjizi.
Detaljnije
0,00 RSD
2.500,00 RSD
Cena na sajtu: 2.500,00 RSD
Ušteda: 0,00 RSD
Obavesti me o sniženju
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

 

  • NSZ
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Kompanije su se nekada oslanjale na oglase i reklame u novinama i na radiju da bi došle do kupaca. Danas kompanije moraju da koriste pretraživače i društvene mreže: Google, Facebook, YouTube... da bi stekle kupce i komunicirale s njima. Ova knjiga, napisana za stručnjake za marketing i vlasnike preduzeća, obezbediće vam neophodnu prednost nad konkurencijom.

U knjizi
• Generišite besplatan saobraćaj
• Steknite nove redovne kupce
• Dizajnirajte pristupne strane koje dovode kupce
• Izgradite listu za slanje e­-pošte i zarađujte
• Povežite se sa svojim kupcima preko društvenih mreža
• Reklamirajte se na internetu kao profesionalac
• Ovladajte marketingom putem pretraživača
• Pratite statističke pokazatelje razvoja vašeg posla

O autorima
Ryan Deiss je osnivač i direktor DigitalMarketer.com. Njegove pionirske strategije digitalnog marketinga direktno su odgo­vorne za internet prodaju vrednu stotine miliona dolara.

Russ Henneberry je glavni urednik DigitalMarketer.com. Nje­gov tim mesečno generiše hiljade budućih kupaca izvršavanjem strategije „punog levka“ prikazane u ovoj knjizi.
        Trenutno nema komentara
        Karakteristika Vrednost
        Kategorija MARKETING
        Autor Ryan Deiss, Russ Henneberry
        Težina specifikacija 0.5 kg
        Izdavač MIKRO KNJIGA
        Pismo Latinica
        Povez Broš
        Godina2019
        Format17x24
        Strana328

        Slični proizvodi

        Odnosi s javnošću su sve važniji za savremene aktere na tržištu, ali i u javnom sektoru...
        Cena 1.782,00 RSD
        Ušteda 10%
        1.980,00 RSD
        Neuromarketing kao naučna disciplina doživljava eksponencijalni kvantitativni i kvalita...
        Cena 2.574,00 RSD
        Ušteda 10%
        2.860,00 RSD
        U našem veku su umnogome promenjeni svi društveni segmenti, čemu je najviše doprineo te...
        Cena 359,55 RSD
        Ušteda 55%
        799,00 RSD