MIBA BOOKS

OSNOVI MARKETINGA

Šifra artikla: 359110
Isbn: 9788660260828
Izdavač : MIBA BOOKS
"Kao neko ko podučava studente, ali se istovremeno i dugi niz godina praktično bavi komunikacijama, uvek sam u potrazi za dobrim knjigama na srodne teme. Knjiga Osnovi marketinga nudi pregled dosadašnjih uvida na temu marketinga. Međutim, ova knjiga nije samo sveobuhvatan pregled evolucije modern...  "Kao neko ko podučava studente, ali se istovremeno i dugi niz godina praktično bavi komunikacijama, uvek sam u potrazi za dobrim knjigama na srodne teme. Knjiga Osnovi marketinga nudi pregled dosadašnjih uvida na temu marketinga. Međutim, ova knjiga nije samo sveobuhvatan pregled evolucije modernog marketinga već i dobro osmišljeno sredstvo koje pruža dragocene uvide o upravljanju marketingom.
Iako je knjiga Osnovi marketinga uglavnom namenjena studentima, može biti jednako zanimljiva i važna profesionalcima iz ove oblasti, praktičarima i predavačima. Pruža detaljne informacije o različitim, dobro poznatim aspektima marketinga, kao što su poznavanje tržišta, ponašanja potrošača i elemenata marketing miksa. Posebno je istaknut značaj marketing istraživanja, što smatram da je od izuzetne važnosti. Pored marketinga, u knjizi su pojašnjene i promotivne aktivnosti, lična prodaja, PR i sponzorstvo. Dat je osvrt na digitalni direktni marketing, kao savremeni marketing koncept u okviru koga autori posebno objašnjavaju imejl marketing, mobilni marketing, f-marketing, s-marketing i viralni marketing.
Knjiga Osnovi marketinga nije jedna od onih teško razumljivih i izuzetno tehničkih knjiga, već je napisana jednostavnim jezikom pa je mogu razumeti i početnici. Kao što autori navode u knjizi, savremeni marketing se odnosi na vrlo širok spektar poslovnih aktivnosti, te verujem da bi svako ko pročita ovu knjigu mogao da kreira sopstvenu marketinšku strategiju i da unapredi svoje poslovanje.
prof. dr Danijela Lalić,
redovni profesor na Fakultetu
tehničkih nauka u Novom Sadu"
Detaljnije
0,00 RSD
1.320,00 RSD
Cena na sajtu: 1.188,00 RSD
Ušteda: 132,00 RSD
Obavesti me o sniženju
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

 

  • NSZ
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
"Kao neko ko podučava studente, ali se istovremeno i dugi niz godina praktično bavi komunikacijama, uvek sam u potrazi za dobrim knjigama na srodne teme. Knjiga Osnovi marketinga nudi pregled dosadašnjih uvida na temu marketinga. Međutim, ova knjiga nije samo sveobuhvatan pregled evolucije modernog marketinga već i dobro osmišljeno sredstvo koje pruža dragocene uvide o upravljanju marketingom.
Iako je knjiga Osnovi marketinga uglavnom namenjena studentima, može biti jednako zanimljiva i važna profesionalcima iz ove oblasti, praktičarima i predavačima. Pruža detaljne informacije o različitim, dobro poznatim aspektima marketinga, kao što su poznavanje tržišta, ponašanja potrošača i elemenata marketing miksa. Posebno je istaknut značaj marketing istraživanja, što smatram da je od izuzetne važnosti. Pored marketinga, u knjizi su pojašnjene i promotivne aktivnosti, lična prodaja, PR i sponzorstvo. Dat je osvrt na digitalni direktni marketing, kao savremeni marketing koncept u okviru koga autori posebno objašnjavaju imejl marketing, mobilni marketing, f-marketing, s-marketing i viralni marketing.
Knjiga Osnovi marketinga nije jedna od onih teško razumljivih i izuzetno tehničkih knjiga, već je napisana jednostavnim jezikom pa je mogu razumeti i početnici. Kao što autori navode u knjizi, savremeni marketing se odnosi na vrlo širok spektar poslovnih aktivnosti, te verujem da bi svako ko pročita ovu knjigu mogao da kreira sopstvenu marketinšku strategiju i da unapredi svoje poslovanje.
prof. dr Danijela Lalić,
redovni profesor na Fakultetu
tehničkih nauka u Novom Sadu"
        Trenutno nema komentara
        Karakteristika Vrednost
        Kategorija MARKETING
        Autor Bojana Ostojic, Milutin Pećić, Jelena Ružić
        Težina specifikacija 0.5 kg
        Izdavač MIBA BOOKS
        Pismo Latinica
        Povez Broš
        Godina2021
        Format14x21
        Strana416

        Slični proizvodi

        Odnosi s javnošću su sve važniji za savremene aktere na tržištu, ali i u javnom sektoru...
        Cena 1.782,00 RSD
        Ušteda 10%
        1.980,00 RSD
        Neuromarketing kao naučna disciplina doživljava eksponencijalni kvantitativni i kvalita...
        Cena 2.574,00 RSD
        Ušteda 10%
        2.860,00 RSD
        U našem veku su umnogome promenjeni svi društveni segmenti, čemu je najviše doprineo te...
        Cena 679,15 RSD
        Ušteda 15%
        799,00 RSD