MEDIJSKI SISTEM SRBIJE III izdanje MEDIJSKI SISTEM SRBIJE III izdanje
ČIGOJA ŠTAMPA

MEDIJSKI SISTEM SRBIJE III izdanje

Šifra artikla: 387693
Isbn: 9788653109431
Izdavač : ČIGOJA ŠTAMPA
Medijski sistem Srbije je knjiga nastala pre svega kao udžbenik za studente novinarstva, komunikologije i medija na našim fakultetima, gde se ova tematika u okviru različitih akademskih disciplina izučava. Ona, međutim, može da posluži kao skup osnovnih informacija i ostalima koji su zainteresovani za nastanak i razvoj institucionalizovanih oblika javnog komuniciranja u Srbiji, od prve polovine XIX veka do danas. Iz sasvim praktičnih razloga najveći deo knjige bavi se savremenim pojavama u medijskom sistemu, počev od konstituisanja medijske politike i ustavno-pravnog okvira za delovanje medija i novinara,  aktivnosti profesionalnih komunikatora, novinarskih i medijskih udruženja, do problema koji nastaju u uslovima tranzicionih promena. Ovo izdanje inovirano je objašnjenjima i analizom dinamičnog perioda u kome su nastale dve medijske strategije, novi medijski zakoni i detektovani očekivani i neočekivani izazovi prilagođavanja evropskom regulatornom okviru za medije, kao pravcu kome Srbija deklarativno teži.
0,00 RSD
1.320,00 RSD
Cena na sajtu: 1.320,00 RSD
Ušteda: 0,00 RSD
Obavesti me o sniženju
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

 

  • NSZ
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Medijski sistem Srbije je knjiga nastala pre svega kao udžbenik za studente novinarstva, komunikologije i medija na našim fakultetima, gde se ova tematika u okviru različitih akademskih disciplina izučava. Ona, međutim, može da posluži kao skup osnovnih informacija i ostalima koji su zainteresovani za nastanak i razvoj institucionalizovanih oblika javnog komuniciranja u Srbiji, od prve polovine XIX veka do danas. Iz sasvim praktičnih razloga najveći deo knjige bavi se savremenim pojavama u medijskom sistemu, počev od konstituisanja medijske politike i ustavno-pravnog okvira za delovanje medija i novinara,  aktivnosti profesionalnih komunikatora, novinarskih i medijskih udruženja, do problema koji nastaju u uslovima tranzicionih promena. Ovo izdanje inovirano je objašnjenjima i analizom dinamičnog perioda u kome su nastale dve medijske strategije, novi medijski zakoni i detektovani očekivani i neočekivani izazovi prilagođavanja evropskom regulatornom okviru za medije, kao pravcu kome Srbija deklarativno teži.
Karakteristika Vrednost
Kategorija MEDIJI
Autor Rade Veljanovski
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač ČIGOJA ŠTAMPA
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2024
Format17,6x25
Strana248

Slični proizvodi

Dr Tamara Vučenović je kao autorka tokom dve decenije emitovanja „Digitalnih ikona” na ...
2.750,00 RSD
Pred budućim čitaocima je jedan sveobuhvatan, savremen i praktičan pristup digitalnim k...
1.430,00 RSD
Knjiga Medijska pismenost i kritičko mišljenje ubedljivo i argumentovano dokazuje da me...
1.485,00 RSD
1.650,00 RSD
Na osnovu deceniju i po dugog iskustva u medijima, Saša Ozmo u ovoj knjizi objedinjuje ...
1.251,00 RSD
1.390,00 RSD
Namenjena svima onima  koji žele da se sa video-igrama upoznaju na stručni način, da ra...
1.584,00 RSD
1.760,00 RSD
"Pitanje uticaja ekrana na lјudski mozak u srcu je današnje zabrinutosti za budućnost s...
1.188,00 RSD
1.320,00 RSD
Medijske industrije predstavljaju pojavu koja se dugo rađala i razvijala i dosegla takv...
1.287,00 RSD
1.430,00 RSD
Kapitalizam, participativno finansiranje i demokratija Mediji su u krizi, ne samo klas...
990,00 RSD
Kako je mladić tako skromnih vokalnih mogućnosti ostvario takav, skoro holivudski uspeh...
990,00 RSD
1.100,00 RSD
Lujo Davičo (1908 – 1942) bio je baletski igrač, koreograf i pedagog, antifašista i uče...
990,00 RSD
1.100,00 RSD
Kao podsetnik prvima, a drugima kao priručnik u profesionalnim izazovima koji ih očekuj...
792,00 RSD
880,00 RSD
Kao prva detaljna i sveobuhvatna analiza vizuelne estetike novih medija, ova knjiga pos...
1.782,00 RSD
1.980,00 RSD