DIGITALNE KOMUNIKACIJE Upravljanje, marketinške strategije i praktični primeri DIGITALNE KOMUNIKACIJE Upravljanje, marketinške strategije i praktični primeri
AKADEMSKA KNJIGA

DIGITALNE KOMUNIKACIJE Upravljanje, marketinške strategije i praktični primeri

Šifra artikla: 392959
Isbn: 9788662634962
Izdavač : AKADEMSKA KNJIGA
Pred budućim čitaocima je jedan sveobuhvatan, savremen i praktičan pristup digitalnim komunikacijama, suštinski važnim za savremeno poslovanje. Imajući u vidu visok naučni kvalitet, izuzetan istraživački doprinos proučavanjima digitalnih komunikacija i savremenih korisnika, zaista mi predstavlja čast što mogu da preporučim ovu knjigu studentima, istraživačima i čitaocima zainteresovanim za razumevanje digitalnih komunikacija i marketinga.
Prof. dr Milica Slijepčević
Knjiga obuhvata teorijski i praktični aspekt digitalne komunikacije, marketing sadržaja, iskustveni marketing, emotivni marketing, socijalni marketing, medijske komunikacije. Sigurnim rečima, knjiga vodi čitaoce kroz digitalne komunikacije, stilove komunikacije, sadržaje, kampanje, slogane, rečenice, portale, profile, imejl-komunikacije, podkast razgovore, kreativne sadržaje u oblasti poslovanja, edukacije, zdravstva, slobodnog vremena.
Prof. dr Radmila Janičić
Oblast digitalnih marketing komunikacija je izuzetno podložna promenama, što je i veoma čest razlog zašto se mnogi autori ne upuštaju u pisanje knjiga čiji podaci zahtevaju česte revizije. I zato ova monografija predstavlja riznicu znanja oblasti iz digitalnih marketing komunikacija. Verovatno je prva publikacija ove vrste u Srbiji koja je uspela da isprati turbulentne poslovne odluke Elona Maska i Twitter nazove društvenom mrežom X. Različite teme iz oblasti digitalnih marketing komunikacija organizovane su logično, tako da čitaoce vode od osnova, ka konkretnijim i kompleksnijim temama.
Prof. dr Danijela Lalić
U današnjem poslovnom svetu, gde se informacije šire munjevitom brzinom, i gde su digitalni kanali postali primarna veza između brendova i publike, monografija Digitalne komunikacije. Upravljanje, marketinške strategije i praktični primeri ističe se kao dubinsko ispitivanje ovog kritičnog aspekta savremenog biznisa. Nivo znanja koji se može steći čitanjem monografije, novi pristup ovom pitanju i revnosna posvećenost potpunom razumevanju digitalnih marketinških komunikacija čine ga važnim doprinosom nauci.
Prof. dr Marina Đorđević
0,00 RSD
1.430,00 RSD
Cena na sajtu: 1.430,00 RSD
Ušteda: 0,00 RSD
Obavesti me o sniženju
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta

na tri i više kupljenih artikala koji nisu na akciji.

 

  • NSZ
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Pred budućim čitaocima je jedan sveobuhvatan, savremen i praktičan pristup digitalnim komunikacijama, suštinski važnim za savremeno poslovanje. Imajući u vidu visok naučni kvalitet, izuzetan istraživački doprinos proučavanjima digitalnih komunikacija i savremenih korisnika, zaista mi predstavlja čast što mogu da preporučim ovu knjigu studentima, istraživačima i čitaocima zainteresovanim za razumevanje digitalnih komunikacija i marketinga.
Prof. dr Milica Slijepčević
Knjiga obuhvata teorijski i praktični aspekt digitalne komunikacije, marketing sadržaja, iskustveni marketing, emotivni marketing, socijalni marketing, medijske komunikacije. Sigurnim rečima, knjiga vodi čitaoce kroz digitalne komunikacije, stilove komunikacije, sadržaje, kampanje, slogane, rečenice, portale, profile, imejl-komunikacije, podkast razgovore, kreativne sadržaje u oblasti poslovanja, edukacije, zdravstva, slobodnog vremena.
Prof. dr Radmila Janičić
Oblast digitalnih marketing komunikacija je izuzetno podložna promenama, što je i veoma čest razlog zašto se mnogi autori ne upuštaju u pisanje knjiga čiji podaci zahtevaju česte revizije. I zato ova monografija predstavlja riznicu znanja oblasti iz digitalnih marketing komunikacija. Verovatno je prva publikacija ove vrste u Srbiji koja je uspela da isprati turbulentne poslovne odluke Elona Maska i Twitter nazove društvenom mrežom X. Različite teme iz oblasti digitalnih marketing komunikacija organizovane su logično, tako da čitaoce vode od osnova, ka konkretnijim i kompleksnijim temama.
Prof. dr Danijela Lalić
U današnjem poslovnom svetu, gde se informacije šire munjevitom brzinom, i gde su digitalni kanali postali primarna veza između brendova i publike, monografija Digitalne komunikacije. Upravljanje, marketinške strategije i praktični primeri ističe se kao dubinsko ispitivanje ovog kritičnog aspekta savremenog biznisa. Nivo znanja koji se može steći čitanjem monografije, novi pristup ovom pitanju i revnosna posvećenost potpunom razumevanju digitalnih marketinških komunikacija čine ga važnim doprinosom nauci.
Prof. dr Marina Đorđević
Trenutno nema komentara
Karakteristika Vrednost
Kategorija MEDIJI
Autor Tamara Vučenović, Miloš Stojanović
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač AKADEMSKA KNJIGA
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2024
Format17x24,5
Strana224

Slični proizvodi

Knjiga Medijska pismenost i kritičko mišljenje ubedljivo i argumentovano dokazuje da me...
1.485,00 RSD
1.650,00 RSD
Na osnovu deceniju i po dugog iskustva u medijima, Saša Ozmo u ovoj knjizi objedinjuje ...
1.251,00 RSD
1.390,00 RSD
Namenjena svima onima  koji žele da se sa video-igrama upoznaju na stručni način, da ra...
1.584,00 RSD
1.760,00 RSD
"Pitanje uticaja ekrana na lјudski mozak u srcu je današnje zabrinutosti za budućnost s...
1.188,00 RSD
1.320,00 RSD
Medijske industrije predstavljaju pojavu koja se dugo rađala i razvijala i dosegla takv...
1.287,00 RSD
1.430,00 RSD
Kapitalizam, participativno finansiranje i demokratija Mediji su u krizi, ne samo klas...
990,00 RSD
Kako je mladić tako skromnih vokalnih mogućnosti ostvario takav, skoro holivudski uspeh...
990,00 RSD
1.100,00 RSD
Lujo Davičo (1908 – 1942) bio je baletski igrač, koreograf i pedagog, antifašista i uče...
990,00 RSD
1.100,00 RSD
Kao podsetnik prvima, a drugima kao priručnik u profesionalnim izazovima koji ih očekuj...
792,00 RSD
880,00 RSD
Televizijske igrane serije nisu postale samo ekvivalent onoga što su u XIX veku bili fe...
1.089,00 RSD
1.210,00 RSD
Zašto su mediji bitni? Zašto mladi u razmišljanju o medijima zauzimaju tako važno mesto...
1.287,00 RSD
1.430,00 RSD
Rašireno je mišljenje, posebno na Zapadu, da su u eri informacija kao spektakla i sami ...
1.287,00 RSD
1.430,00 RSD