HARMONIJA KNJIGE

TIMSKE NAVIKE

Šifra artikla: 398219
Isbn: 9788661523007
Autor: Čarli Gilki
Izdavač : HARMONIJA KNJIGE
Svi mi moramo da naučimo kako se traži pomoć, a mnogi od nas moraju da nauče da dele svoje skrivene supermoći. U ovom veličanstvenom vodiču do uspeha kompanije kao celine Gilki, inače autor knjige Start Finishing, otkriva kako da poboljšate bilo koje timske navike koje utiču na konačni finansijs...  Svi mi moramo da naučimo kako se traži pomoć, a mnogi od nas moraju da nauče da dele svoje skrivene supermoći.

U ovom veličanstvenom vodiču do uspeha kompanije kao celine Gilki, inače autor knjige Start Finishing, otkriva kako da poboljšate bilo koje timske navike koje utiču na konačni finansijski rezultat, a koje takođe povećavaju osećaj pripadnosti, srčanost i angažovanje zaposlenih.

Najčešće direktno sarađujemo s malom grupom, ne većom od deset ljudi, i u tom timu vršimo snažan uticaj. Čarli Gilki, međunarodno poznat stručnjak u oblasti produktivnosti, planiranja, strategije i liderstva za kreativne ljude, objašnjava kako promena timskih navika može izmeniti kulturu kompanije, budući da je kultura neke kompanije agregat radnih navika različitih timova.

Svi znamo koliko su navike važne za naše lične rezultate, uspeh i sreću. Mno­ge od istih principa i nazora o ličnim navikama možemo primeniti i na timove. Pri tome, ne samo da podstičemo ličnu korist za sebe već korist donosimo i našem timu. Ako sitna promena navika donosi dobre rezultate pojedincima, zamislite šta može doneti timu. Koncentrisanje na poboljšanje zajedničkog rada na nivou tima znači da nema potrebe da čekate inicijativu ili odobrenje s vrha da biste počeli sebi da olakšavate rad u firmi.

Način na koji se sastanci tima zakazuju spada u timske navike, kao i to da li se i kako članovi tima upoznaju s predmetom sastanka. Način na koji zaposleni obaveštavaju jedni druge putem mejlova ili Slack poruka predstavlja timsku naviku, kao i da li se zatrpavaju grupnim porukama ne bi li bili sigurni da su sve pokrili. Način na koji obaveštavate kolege da vas ne prekidaju ili da vas nikada ne prekidaju takođe predstavlja timsku naviku. Te timske navike objašnjavaju da možemo ceniti ljude s kojima radimo i osećati da želimo iste stvari, a da se opet redovno pitamo zašto je teško raditi s njima.
Detaljnije
0,00 RSD
1.100,00 RSD
Cena na sajtu: 990,00 RSD
Ušteda: 110,00 RSD
Obavesti me o sniženju
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

 

  • NSZ
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Svi mi moramo da naučimo kako se traži pomoć, a mnogi od nas moraju da nauče da dele svoje skrivene supermoći.

U ovom veličanstvenom vodiču do uspeha kompanije kao celine Gilki, inače autor knjige Start Finishing, otkriva kako da poboljšate bilo koje timske navike koje utiču na konačni finansijski rezultat, a koje takođe povećavaju osećaj pripadnosti, srčanost i angažovanje zaposlenih.

Najčešće direktno sarađujemo s malom grupom, ne većom od deset ljudi, i u tom timu vršimo snažan uticaj. Čarli Gilki, međunarodno poznat stručnjak u oblasti produktivnosti, planiranja, strategije i liderstva za kreativne ljude, objašnjava kako promena timskih navika može izmeniti kulturu kompanije, budući da je kultura neke kompanije agregat radnih navika različitih timova.

Svi znamo koliko su navike važne za naše lične rezultate, uspeh i sreću. Mno­ge od istih principa i nazora o ličnim navikama možemo primeniti i na timove. Pri tome, ne samo da podstičemo ličnu korist za sebe već korist donosimo i našem timu. Ako sitna promena navika donosi dobre rezultate pojedincima, zamislite šta može doneti timu. Koncentrisanje na poboljšanje zajedničkog rada na nivou tima znači da nema potrebe da čekate inicijativu ili odobrenje s vrha da biste počeli sebi da olakšavate rad u firmi.

Način na koji se sastanci tima zakazuju spada u timske navike, kao i to da li se i kako članovi tima upoznaju s predmetom sastanka. Način na koji zaposleni obaveštavaju jedni druge putem mejlova ili Slack poruka predstavlja timsku naviku, kao i da li se zatrpavaju grupnim porukama ne bi li bili sigurni da su sve pokrili. Način na koji obaveštavate kolege da vas ne prekidaju ili da vas nikada ne prekidaju takođe predstavlja timsku naviku. Te timske navike objašnjavaju da možemo ceniti ljude s kojima radimo i osećati da želimo iste stvari, a da se opet redovno pitamo zašto je teško raditi s njima.
        Trenutno nema komentara
        Karakteristika Vrednost
        Kategorija MENADŽMENT
        Autor Čarli Gilki
        Težina specifikacija 0.5 kg
        Izdavač HARMONIJA KNJIGE
        Pismo Latinica
        Povez Broš
        Godina2025
        Format15x23
        Strana255

        Slični proizvodi

        KAKO POKRENUTI, VODITI I SPONZORIRATI USPJEŠNE PROJEKTE! Živimo u projektnoj ekonomiji...
        Cena 3.150,00 RSD
        Ušteda 10%
        3.500,00 RSD
        KOUČING AGILNIH TIMOVA: ,,Koučing agilnih timova” je opsežan i temeljan priručnik namen...
        Cena 3.599,99 RSD
        SCRUM U IME LJUDI: Nakon opšteg prihvatanja agilnih metoda, rezultati su u celini bili...
        Cena 2.699,99 RSD

        Poslednje ste pogledali

        Sačuvano u omiljne
        POEZIJA 397949
        Autor : Radomir Andrić
        Neumorni putnik kroz rajske i paklene sfere poezije, kroz lavirinte i limbove, kroz sag...
        Motivišuće
        Kreativno
        Prilagođeno uzrastu
        Cena 990,00 RSD
        Ušteda 10%
        1.100,00 RSD
        Sačuvano u omiljne
        POEZIJA 392762
        U poeziji, kao ni u muzici, nema nekih posebnih i pouzdanih pravila čije vam dosledno p...
        Motivišuće
        Kreativno
        Prilagođeno uzrastu
        Cena 792,00 RSD
        Ušteda 10%
        880,00 RSD
        Sačuvano u omiljne
        POEZIJA 374064
        Autor : David Putnik
        Izabrane pesme Davida Putnika (1972-2011). Pesme objavljene u periodici i pesme pronađe...
        Motivišuće
        Kreativno
        Prilagođeno uzrastu
        Cena 770,00 RSD
        Sačuvano u omiljne
        POEZIJA 335456
        Autor : Artur Rembo
        Rembo je meteor, upaljen bez drugog motiva sem sopstvenog prisustva, koji se gubi sam i...
        Motivišuće
        Kreativno
        Prilagođeno uzrastu
        Cena 891,00 RSD
        Ušteda 10%
        990,00 RSD
        Sačuvano u omiljne
        PSIHOLOGIJA 236691
        Motivišuće
        Kreativno
        Prilagođeno uzrastu
        Cena 297,00 RSD
        Ušteda 10%
        330,00 RSD
        Sačuvano u omiljne
        POLJOPRIVREDA 387472
        Nakon rasprodatog izdanja knjige Voćarstvo II, Partenon, u već oprobanoj saradnji sa pr...
        Motivišuće
        Kreativno
        Prilagođeno uzrastu
        Cena 7.128,00 RSD
        Ušteda 10%
        7.920,00 RSD