CLIO

POSLOVNA KOMUNIKACIJA III IZDANJE

Šifra artikla: 222025
Isbn: 9788671022767
Izdavač : CLIO
Tome kako koristiti glas i govor da bismo ostavili dobar utisak, da bismo bili ubedljivi i zaveli sagovornika posvećena je knjiga Poslovna komunikacija Marine Marković. Autorka se posebno bavi komunikacijom u odnosima s javnošću, gde se osmišljava govor kao stil i imidž, pripremama za konverzacij...  Tome kako koristiti glas i govor da bismo ostavili dobar utisak, da bismo bili ubedljivi i zaveli sagovornika posvećena je knjiga Poslovna komunikacija Marine Marković. Autorka se posebno bavi komunikacijom u odnosima s javnošću, gde se osmišljava govor kao stil i imidž, pripremama za konverzacijski nastup i njegovim najbitnijim pravilima. Knjiga uči kako da budemo ubedljivi i uspešni i uvodi nas u novu kulturu dijaloga. Iako je namenjena profesionalcima u menadžmentu i marketingu, dragocena je za sve, počev od roditelja koji govorom vaspitavaju dete, pa sve do novinara koji nam saopštavaju tek prispelu vest. U trećem izdanju, važno mesto dato je poslovnom bontonu i pravilima društvenog ponašanja. Detaljnije
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

 

  • NSZ
Obavesti me kada proizvod bude dostupan
Morate biti verifikovani korisnik kako bi ste videli cenu proizvoda
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Tome kako koristiti glas i govor da bismo ostavili dobar utisak, da bismo bili ubedljivi i zaveli sagovornika posvećena je knjiga Poslovna komunikacija Marine Marković. Autorka se posebno bavi komunikacijom u odnosima s javnošću, gde se osmišljava govor kao stil i imidž, pripremama za konverzacijski nastup i njegovim najbitnijim pravilima. Knjiga uči kako da budemo ubedljivi i uspešni i uvodi nas u novu kulturu dijaloga. Iako je namenjena profesionalcima u menadžmentu i marketingu, dragocena je za sve, počev od roditelja koji govorom vaspitavaju dete, pa sve do novinara koji nam saopštavaju tek prispelu vest. U trećem izdanju, važno mesto dato je poslovnom bontonu i pravilima društvenog ponašanja.
        Karakteristika Vrednost
        Kategorija MENADŽMENT
        Autor Marina Marković
        Težina specifikacija 0.5 kg
        Izdavač CLIO
        Pismo Latinica
        Povez Tvrd
        Godina2008
        Format14,5x20,5
        Strana257

        Slični proizvodi

        Uvek bolja verzija Željka Tomića, knjiga o tome kako stvoriti, voditi kompaniju i sačuv...
        Cena 1.000,00 RSD
        KAKO POKRENUTI, VODITI I SPONZORIRATI USPJEŠNE PROJEKTE! Živimo u projektnoj ekonomiji...
        Cena 3.150,00 RSD
        Ušteda 10%
        3.500,00 RSD
        Svi mi moramo da naučimo kako se traži pomoć, a mnogi od nas moraju da nauče da dele sv...
        Cena 990,00 RSD
        Ušteda 10%
        1.100,00 RSD