ADIZES BC

MENADŽMENT OD A DO Z

Šifra artikla: 232597
Isbn: 9788676680467
Autor: Tim Hindl
Izdavač : ADIZES BC
Kada sam doneo odluku da napišem jednu ovakvu knjigu, želja mi je bila da sačinim kratak uvod u osnovne koncepte menadžmenta koji su odredili strukturu i stil poslovnih organizacija 20 veka. Prvobitna namera je bila da sakupim stotinu najznačajnijih ideja menadžmenta proteklog stoleća, prosečno j...  Kada sam doneo odluku da napišem jednu ovakvu knjigu, želja mi je bila da sačinim kratak uvod u osnovne koncepte menadžmenta koji su odredili strukturu i stil poslovnih organizacija 20 veka. Prvobitna namera je bila da sakupim stotinu najznačajnijih ideja menadžmenta proteklog stoleća, prosečno jednu ideju za svaku godinu koja je za nama. Najveći broj ideja nametnuo se sam. Pojedine od njih mogle bi se zameniti i nekim drugim pojmovima. Medutim, njihov izbor bio je pitanje lične selekcije. Kako je moj rad sve više odmicao, bio sam iznenađen obimom i dubinom istraživanja na temu organizacije i ponašanja "ljudi na poslu". Takođe me fascinirala i ciklična priroda velikog broja menadžment ideja, po tome što su u jednom trenutku aktuelne, a potom padaju u zaborav, pa ponovo s promenama izbijaju na površinu. Ovaj pojmovnik u osnovi ima cilj da sve zainteresovane čitaoce usmeri na sticanje dodatnog znanja, dajući spisak preporučene literature. koji se nalazi na kraju najvećeg broja odrednica. Detaljnije
0,00 RSD
1.320,00 RSD
Cena na sajtu: 1.188,00 RSD
Ušteda: 132,00 RSD
Obavesti me o sniženju
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

 

  • NSZ
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Kada sam doneo odluku da napišem jednu ovakvu knjigu, želja mi je bila da sačinim kratak uvod u osnovne koncepte menadžmenta koji su odredili strukturu i stil poslovnih organizacija 20 veka. Prvobitna namera je bila da sakupim stotinu najznačajnijih ideja menadžmenta proteklog stoleća, prosečno jednu ideju za svaku godinu koja je za nama. Najveći broj ideja nametnuo se sam. Pojedine od njih mogle bi se zameniti i nekim drugim pojmovima. Medutim, njihov izbor bio je pitanje lične selekcije. Kako je moj rad sve više odmicao, bio sam iznenađen obimom i dubinom istraživanja na temu organizacije i ponašanja "ljudi na poslu". Takođe me fascinirala i ciklična priroda velikog broja menadžment ideja, po tome što su u jednom trenutku aktuelne, a potom padaju u zaborav, pa ponovo s promenama izbijaju na površinu. Ovaj pojmovnik u osnovi ima cilj da sve zainteresovane čitaoce usmeri na sticanje dodatnog znanja, dajući spisak preporučene literature. koji se nalazi na kraju najvećeg broja odrednica.
        Trenutno nema komentara
        Karakteristika Vrednost
        Kategorija MENADŽMENT
        Autor Tim Hindl
        Težina specifikacija 0.5 kg
        Izdavač ADIZES BC
        Pismo Latinica
        Povez Tvrd
        Godina2006
        Format21x27
        Strana311

        Slični proizvodi

        KAKO POKRENUTI, VODITI I SPONZORIRATI USPJEŠNE PROJEKTE! Živimo u projektnoj ekonomiji...
        Cena 3.150,00 RSD
        Ušteda 10%
        3.500,00 RSD
        Svi mi moramo da naučimo kako se traži pomoć, a mnogi od nas moraju da nauče da dele sv...
        Cena 990,00 RSD
        Ušteda 10%
        1.100,00 RSD
        KOUČING AGILNIH TIMOVA: ,,Koučing agilnih timova” je opsežan i temeljan priručnik namen...
        Cena 3.599,99 RSD