ZARKO ALBULJ

REČNIK MARKETINGA ENGLESKO SRPSKI KNJIGA TVRDI POVEZ SA CD

Šifra artikla: 225460
Isbn: 9788683713011
Izdavač : ZARKO ALBULJ
REČNIK MARKETINGA (englesko-srpski) predstavlja pionirski poduhvat u nas sa ciljem da obrazuje i omogući stručnu pomoć i podršku poslovnim ljudima koji se bave marketingom i menadžmentom. Sadrži preko 7000 izabranih pojmova-odrednica koji su najčešće u upotrebi u poslovnoj komunikaciji na tržištu...  REČNIK MARKETINGA (englesko-srpski) predstavlja pionirski poduhvat u nas sa ciljem da obrazuje i omogući stručnu pomoć i podršku poslovnim ljudima koji se bave marketingom i menadžmentom. Sadrži preko 7000 izabranih pojmova-odrednica koji su najčešće u upotrebi u poslovnoj komunikaciji na tržištu. Reči i izrazi su fonetski transkribovani.

Rečnik obuhvata kako opšte pojmove tako i specifične izraze i termine koji se koriste u marketingu razvijenih zemalja. Sačinjen je na osnovu odgovarajuće inostrane i domaće publicistike, ali je prvenstveno usmeren da zadovolji potrebe i zahteve domaćih privrednika. Od posebne koristi će biti studentima marketinga i menadžmenta, ali i svima drugima koji dolaze u dodir sa ovom problematikom.

Drugo izdanje REČNIKA MARKETINGA prošireno je i obogaćeno dodatkom INTERNET MARKETING (takođe englesko-srpski) koji obuhvata najnovije termine i fraze vezane za Internet.

Uz knjigu se dobija i CD sa kompletnim sadržajem drugog izdanja REČNIKA MARKETINGA.
Detaljnije
0,00 RSD
1.980,00 RSD
Cena na sajtu: 1.782,00 RSD
Ušteda: 198,00 RSD
Obavesti me o sniženju
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

 

  • NSZ
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
REČNIK MARKETINGA (englesko-srpski) predstavlja pionirski poduhvat u nas sa ciljem da obrazuje i omogući stručnu pomoć i podršku poslovnim ljudima koji se bave marketingom i menadžmentom. Sadrži preko 7000 izabranih pojmova-odrednica koji su najčešće u upotrebi u poslovnoj komunikaciji na tržištu. Reči i izrazi su fonetski transkribovani.

Rečnik obuhvata kako opšte pojmove tako i specifične izraze i termine koji se koriste u marketingu razvijenih zemalja. Sačinjen je na osnovu odgovarajuće inostrane i domaće publicistike, ali je prvenstveno usmeren da zadovolji potrebe i zahteve domaćih privrednika. Od posebne koristi će biti studentima marketinga i menadžmenta, ali i svima drugima koji dolaze u dodir sa ovom problematikom.

Drugo izdanje REČNIKA MARKETINGA prošireno je i obogaćeno dodatkom INTERNET MARKETING (takođe englesko-srpski) koji obuhvata najnovije termine i fraze vezane za Internet.

Uz knjigu se dobija i CD sa kompletnim sadržajem drugog izdanja REČNIKA MARKETINGA.
        Karakteristika Vrednost
        Kategorija REČNICI ENGLESKOG JEZIKA
        Autor Branko Maričić
        Težina specifikacija 0.5 kg
        Izdavač ZARKO ALBULJ
        Pismo Latinica

        Slični proizvodi

        Novo izdanje rečnika koji je namenjen pre svega početnicima i srednje naprednim đacima ...
        Cena 1.071,00 RSD
        Ušteda 10%
        1.190,00 RSD
        Srpsko-engleski komunikološki rečnik sadrži preko pet stotina odrednica koje se odnose ...
        Cena 2.178,00 RSD
        Ušteda 10%
        2.420,00 RSD
        Specijalizovani rečnici, kao i rečnici uopšte, su vrsta knjiga koja je poslednjih godin...
        Cena 5.478,00 RSD