KRIZA MEDIJA I MEDIJI KRIZE KRIZA MEDIJA I MEDIJI KRIZE
SLUŽBENI GLASNIK

KRIZA MEDIJA I MEDIJI KRIZE

Šifra artikla: 260270
Isbn: 9788651917861
Izdavač : SLUŽBENI GLASNIK
U ovoj knjizi dat je odgovor na pitanje: Zašto mediji „usred krize ogromnih razmera i globalnog značaja“ ne ispunjavaju svoju Istorijsku ulogu da budu na čelu društvenih promena? „Majka svih revolucija“, kako je Viktor Igo govorio za štampu, danas je naprotiv – jedan od najistrajnijih branilaca neodrživog status quo-a. „Mediji krize“ više nisu sredstva informisanja građana, nego „industrija svesti“ koja radi „za“ profit moćnih društvenih grupa, a „protiv“ demokratije i građanske samosvesti. Pre tri i po veka u novouspostavljenoj „civilizaciji kapitalizma“ važilo je da „mi nikako ne smemo znanje načiniti običnom robom“, a danas su vesti propagandni produkti sa traka korporativne industrije. Zato će ovakvi „slobodni mediji“, koji sistematski „razaraju razum kojim se orjentišemo u stvarnom svetu“, u Velikoj krizi poznog kapitalizma, pre pogurati na površinu slepe sile, krvave obračune i haos, nego što mogu garantovati put ka realnom demokratskom rešenju. Tako nešto se, uostalom, i dogodilo u sličnoj krizi kapitalizma tridesetih godina prošlog veka.
0,00 RSD
1.430,00 RSD
Cena na sajtu: 1.287,00 RSD
Ušteda: 143,00 RSD
Obavesti me o sniženju
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

 

  • NSZ
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
U ovoj knjizi dat je odgovor na pitanje: Zašto mediji „usred krize ogromnih razmera i globalnog značaja“ ne ispunjavaju svoju Istorijsku ulogu da budu na čelu društvenih promena? „Majka svih revolucija“, kako je Viktor Igo govorio za štampu, danas je naprotiv – jedan od najistrajnijih branilaca neodrživog status quo-a. „Mediji krize“ više nisu sredstva informisanja građana, nego „industrija svesti“ koja radi „za“ profit moćnih društvenih grupa, a „protiv“ demokratije i građanske samosvesti. Pre tri i po veka u novouspostavljenoj „civilizaciji kapitalizma“ važilo je da „mi nikako ne smemo znanje načiniti običnom robom“, a danas su vesti propagandni produkti sa traka korporativne industrije. Zato će ovakvi „slobodni mediji“, koji sistematski „razaraju razum kojim se orjentišemo u stvarnom svetu“, u Velikoj krizi poznog kapitalizma, pre pogurati na površinu slepe sile, krvave obračune i haos, nego što mogu garantovati put ka realnom demokratskom rešenju. Tako nešto se, uostalom, i dogodilo u sličnoj krizi kapitalizma tridesetih godina prošlog veka.
Karakteristika Vrednost
Kategorija SOCIOLOGIJA
Autor Slobodan Reljić
Težina specifikacija 0.5 kg
Izdavač SLUŽBENI GLASNIK
Pismo Latinica
Povez Broš
Godina2014
Format15x23
Strana463

Slični proizvodi

„Filosofija palanke postala je neka vrsta naše Biblije.“ – Filip David Iskustvo nam je...
1.439,10 RSD
1.599,00 RSD
U novembru 2019. godine, filozof Pol Presijado je pokušao da održi predavanje pred Škol...
594,00 RSD
660,00 RSD
",,Prof. Davor Džalto jedan je od najznačajnijih pravoslavnih mislilaca u svetu danas. ...
1.287,00 RSD
1.430,00 RSD
Toni Duran, neobični stranac rođen u Portoriku, odgojen kao Severnoamerikanac u Nju Dže...
1.980,00 RSD
Kritika marksisitičke i liberalističke ekonomije
1.287,00 RSD
1.430,00 RSD
Razume se da Đorđević, kao i u svojim dosadašnjim delima, ni u knjizi o liftu ni u jedn...
1.349,99 RSD
1.500,00 RSD
"Novo varvarstvo" je zbirka eseja koja se bavi različitim aspektima savremene kulture i...
1.089,00 RSD
1.210,00 RSD
Zašto je neophodno govoriti o dijalogu? Razloga ima toliko da ih je teško i nagovestiti...
1.650,00 RSD
Ova knjiga predstavlјa rezultat istraživačko-izdavačkog poduhvata u okviru kojeg su za ...
2.475,00 RSD
2.750,00 RSD
Dobitnik Nobelove nagrade Kada je Česlav Miloš 1951. zatražio azil u Francuskoj, ameri...
719,10 RSD
799,00 RSD
Pedeset pet godina nakon pobune u maju 1968. godine, ova knjiga se vraća na jednu od na...
3.850,00 RSD