CLIO

GLAMUR

Šifra artikla: 221670
Isbn: 9788671022712
Izdavač : CLIO
Poreklo i značenje glamura nikada do sada nisu detaljno ispitani. Za mnoge, glamur jednostavno predstavlja uzbuđenje i tajanstvenost koji okružuju poznate i poželjne ljude od pamtiveka. Najčešće, glamur se vezuje za filmsku umetnost, mada su i pozorište, moda, visoko društvo, popularna muzika i č...  Poreklo i značenje glamura nikada do sada nisu detaljno ispitani. Za mnoge, glamur jednostavno predstavlja uzbuđenje i tajanstvenost koji okružuju poznate i poželjne ljude od pamtiveka. Najčešće, glamur se vezuje za filmsku umetnost, mada su i pozorište, moda, visoko društvo, popularna muzika i časopisi pokušavali da iskoriste njegovu privlačnost. Obično se dovodi u vezu sa „magijom“ i smatra se da poseduje sposobnost da opčini i zavede. Nasuprot tome, sasvim novim pristupom u ovoj knjizi došlo se do zaključka da koreni glamura leže u XIX veku, a da je on sâm najvažnija odlika potrošačke kulture. Autori su proučavali način na koji je jezik vizuelnog zavođenja povezan sa različitim društvenim okolnostima i kako se koristi da podstakne zavist i interesovanje, mahom u komercijalnom okruženju. Oni su, takođe, prikazali osam jasnih varijacija glamura od kojih svaka ima složenu istoriju i stalno se razvija. Detaljnije
0,00 RSD
1.430,00 RSD
Cena na sajtu: 1.287,00 RSD
Ušteda: 143,00 RSD
Obavesti me o sniženju
Količinski popust

Dodatnih 10% popusta na tri i više kupljenih artikala sa naznačenim količinskim popustom.

 

  • NSZ
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Poreklo i značenje glamura nikada do sada nisu detaljno ispitani. Za mnoge, glamur jednostavno predstavlja uzbuđenje i tajanstvenost koji okružuju poznate i poželjne ljude od pamtiveka. Najčešće, glamur se vezuje za filmsku umetnost, mada su i pozorište, moda, visoko društvo, popularna muzika i časopisi pokušavali da iskoriste njegovu privlačnost. Obično se dovodi u vezu sa „magijom“ i smatra se da poseduje sposobnost da opčini i zavede. Nasuprot tome, sasvim novim pristupom u ovoj knjizi došlo se do zaključka da koreni glamura leže u XIX veku, a da je on sâm najvažnija odlika potrošačke kulture. Autori su proučavali način na koji je jezik vizuelnog zavođenja povezan sa različitim društvenim okolnostima i kako se koristi da podstakne zavist i interesovanje, mahom u komercijalnom okruženju. Oni su, takođe, prikazali osam jasnih varijacija glamura od kojih svaka ima složenu istoriju i stalno se razvija.
        Karakteristika Vrednost
        Kategorija SOCIOLOGIJA
        Autor Stiven Gandl, Klino T. Kasteli
        Težina specifikacija 0.5 kg
        Izdavač CLIO
        Pismo Latinica
        Povez Tvrd
        Godina2007
        Format14,5x20,5
        Strana301

        Slični proizvodi

        Jedno od posebnih obeležja modernog sveta, uočava francuski mislilac i ezoterik Rene Ge...
        Cena 1.089,00 RSD
        Ušteda 10%
        1.210,00 RSD
        Knjiga HOMO ECRANIS namijenjena je kako stručnoj, tako i laičkoj javnosti, posebno mlad...
        Cena 1.287,00 RSD
        Ušteda 10%
        1.430,00 RSD
        XXI vek (Knj. 1 i Knj. 2) Stanka Crnobrnje je izuzetno delo koje kroz više od 135 autor...
        Cena 1.650,00 RSD