Ovo je knjiga za pričanje.
Ona traži sagovornike koji će pitati i odgovarati na mnoga pitanja: ''ko?'', ''šta?'', ''kako?'', ''gde?''. Posebno na ono vrlo važno dečje pitanje: ''A zašto?'', koje se javlja oko treće godine života. Pričanje, za razliku od prepričavanja, primorava dete da angažuje svoj vlastiti rečnik i svoje sposobnosti za građenje rečenica. U razgovoru učeći nove reči od odraslih i stavljajući ih u drugačiji kontekst, dete uči maternji jezik, razvija razumevanje, govorno pamćenje i postepeno uči da svrstava reči u pojmove, odnosno, grupiše reči prema nekoj od zajedničkih osobina.
Ona traži sagovornike koji će pitati i odgovarati na mnoga pitanja: ''ko?'', ''šta?'', ''kako?'', ''gde?''. Posebno na ono vrlo važno dečje pitanje: ''A zašto?'', koje se javlja oko treće godine života. Pričanje, za razliku od prepričavanja, primorava dete da angažuje svoj vlastiti rečnik i svoje sposobnosti za građenje rečenica. U razgovoru učeći nove reči od odraslih i stavljajući ih u drugačiji kontekst, dete uči maternji jezik, razvija razumevanje, govorno pamćenje i postepeno uči da svrstava reči u pojmove, odnosno, grupiše reči prema nekoj od zajedničkih osobina.
Ovo je knjiga za razmišljanje.
U glavama trogodišnjaka je milion pitanja, milion pretpostavki, koje bi trebalo proveriti i ispitati. Kroz pitanja i odgovore dete uči da misli, uči da rešava probleme i ispituje svet oko sebe. Razvoj detetovog mišljenja u velikoj meri zavisi od njegovih jezičkih sposobnosti. Najbrži jezički razvoj imaju ona deca kojima se postavlja mnogo pitanja i ujedno im se daju opširni odgovori na njihova pitanja.
Ovo je knjiga za male i velike.
Namenjena je deci starosti od 3 do 103 godine. Trogodišnjaci i četvorogodišnjaci se upoznaju sa novim rečima i svetom oko sebe, oni malo stariji se zabavljaju pogađajući pitalice. A svi zajedno razvijaju sposobnost slušanja, razumevanja, doživljavanja i pamćenja onoga o čemu se priča.
Namenjena je roditeljima kao svojevrsni vodič za podsticanje razvoja govora i jezika njihove dece.
Namenjena je vaspitačima i učiteljima kao sredstvo komunikacije u grupnom radu na razvoju jezičkih sposobnosti.
Namenjena je kolegama logopedima i defektolozima kao pomoćno sredstvo u tretmanu govorno-jezičkih poremećaja i za rehabilitaciju narušenih jezičkih sposobnosti kod odraslih.
Naša nova knjiga ''Logopedove pitalice za pričalice'' svojim se sadržajem nadovezuje na prethodnu knjigu ''Logopedove pesmice za progovaranje'', prateći tako razvoj govora i jezika kod dece.
Knjiga sadrži 250 pitalica koje su svrstane u dvadeset kategorija u vezi sa svakodnevnim detetovim životom i osnovnim znanjima o sebi i svetu koji ga okružuje.
Posebnost ove knjige, osim broja pitalica, čine i prelepe ilustracije koje omogućavaju lakše učenje i razumevanje novih reči i pojmova u realnom, prirodnom detetovom okruženju.
Pitalice su originalne, autorske i u formi kratkih pesmica koje se rimuju. Uočavanje i učenje rime proširuje detetovo jezičko znanje i pomaže mu da drugačije razmišlja, zahtevajući nove vrste povezivanja pojmova.
Knjigu možete koristiti na mnogo načina, u zavisnosti od detetovog uzrasta i nivoa govorno-jezičke razvijenosti. Knjiga je za čitanje, objašnjavanje, učenje, pogađanje, zajedničko opisivanje i traženje određenog pojma među ilustracijama, s ciljem da se razvije razumevanje i adekvatna upotreba novih reči i pojmova. Slušajući i pogađajući pitalice, dete pokreće misaoni proces i razvija svoje jezičke i intelektualne sposobnosti.
Pitalice su jezička igra, a igra je prirodni i najefikasniji način učenja.
Zato se družite sa našom knjigom i uz našu knjigu često, ako možete i svakodnevno, ali uvek kada to dete traži od Vas. Rezultat neće izostati- radost i sreća u zajedničkoj aktivnosti i zadovoljstvo zbog drugačijeg, zabavnog učenja.